اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود، گفت: شاخصه‌های اصلی این مدرسه همان شاخصه ایمانی و اعتقادی ما است که موجب پرورش یک جوان متعهد انقلابی و مؤمن می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی به مدارس این استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و توفیق بهره‌مندی از فضیلت سه‌ ماه پرخیر و برکت رجب، شعبان و رمضان، از حضور پرشور و حماسه‌ساز جامعه نخبگانی آموزش و پرورش استان سمنان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن قدردانی و اظهار کرد: سرزمین کفر روزبه‌روز شاهد افول و سقوط خود است و سزای خوی درندگی خود را در آینده‌ای نزدیک خواهد دید.

وی افزود: ایران امروز، قله‌های پیشرفت و توسعه را فتح کرده و جزو کشورهای اول دنیا شده که این موضوع برای ابرقدرت‌ها و نظریه‌پردازان مستکبر، ناخوشایند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه ایران قوی از دل مدرسه قوی ساخته می‌شود، گفت: شاخصه‌های اصلی این مدرسه همان شاخصه ایمانی و اعتقادی ما است که موجب پرورش یک جوان متعهد انقلابی و مؤمن می‌شود.

وزیری ادامه داد: ما مفتخریم که نسل ما در واقع نسل سلیمانی‌ها، حججی‌ها و شهید فهمیده‌ها است و به فرموده مقام معظم رهبری، نسبت به قشر نوجوان و جوان ایرانی، بسیار خوش‌بین هستیم و معتقدیم که آنها می‌توانند صاحبان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی یادآور شد: افتخار ما این است که در چنین نظامی بتوانیم برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی خدمت کنیم و با حضور خود در ۱۱ اسفندماه سال جاری پای صندوق‌های رأی، تکمیل‌کننده این مسیر آرمانی باشیم و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ایران بیفزاییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که آنها همچنان محکم و استوار پای نظام هستند و تمام تلاش ما هم این است که در مدرسه انقلاب اسلامی، دانش‌آموزانی پرورش دهیم که مؤمن، متعهد، انقلابی و پای کار نظام باشند.

وزیری از معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت استان سمنان برای اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی به مدارس و توجه به تمام ساحت‌های تربیتی به‌ویژه ساحت زیستی و تربیت‌بدنی، قدردانی و تأکید کرد: امید است که کاروان اقلام بهداشتی به مصداق النظافة من الایمان، سرلوحه کار ما باشد و با ارسال این‌گونه تجهیزات، شاهد مدرسه تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول