اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بایدن در اقتصاد حریف ترامپ نشد

نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان دونالد ترامپ در نظرسنجی انتخاباتی جدید توانست در مسائل اقتصادی نامزد پیشتاز دموکرات‌ها جو بایدن را با فاصله پشت سر بگذارد.

بایدن در اقتصاد حریف ترامپ نشد

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ که نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان است در مسائل اقتصادی با برتری قابل توجه ۱۱ درصدی نامزد پیشتاز دموکرات‌ها جو بایدن را پشت سر گذاشت. 

حدود ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی جدید فایننشال تایمز که نتایجش یکشنبه منتشر شد، در پاسخ به این سوال که «چه کسی بهتر می‌تواند اقتصاد را مدیریت کند» که اغلب مسئله‌ای کلیدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست، ترامپ را گزینه بهتر دانستند و در مقابل ۳۱ درصد بایدن را انتخاب کردند. سایرین یا بلاتکلیف بودند یا گفتند هیچ یک از این دو نفر.

در این نظرسنجی به طور کلی ۳۶ درصد گفتند که عملکرد اقتصادی دولت بایدن را تایید می‌کنند که نسبت به نوامبر تغییر نکرده بود. کارزار انتخاباتی ترامپ به ضربه زدن به کارزار حریف ساکن کاخ سفید بر سر تورم که در اولین سال‌های دوره ریاست‌جمهوری بایدن بالا بود، ادامه می‌دهد. 

یه طور کلی، اغلب آمریکایی‌ها رقابت بایدن-ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور را رقابت نامحبوب‌ها و پیرمردها می‌دانند و هشتاد و شش درصد آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس، بایدن را برای ریاست‌جمهوری مجدد بسیار پیر و ناتوان توصیف کردند و از نظر بسیاری از آن‌ها ترامپ هم برای این سمت خیلی پیر است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول