اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پایگاه‌های اسرائیلی زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از صبح امروز حملات موشکی علیه پایگاه‌ها و مقرهای نظامی و شهرک‌های صهیونیستی را در جبهه جنوب این کشور تشدید کرده است.

پایگاه‌های اسرائیلی زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه، ۱۳ فوریه) در چندین نوبت با سلاح‌های مناسب، پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داد که آخرین آن لحظاتی پیش صورت گرفت و طی آن، به اعلام رسانه‌های صهیونیستی یک ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونا» در نزدیکی پاسگاه پلیس هدف موشک قرار گرفت و موجب وارد آمدن خسارت به این ساختمان و زخمی شدن چندین اسرائیلی شد که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.

مقاومت اسلامی لبنان نیز لحظاتی بعد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک ساختمان متعلق به پلیس رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب در کریات شمونا هدف قرار داده است. با وجود آنکه اغلب ساکنان این شهرک آن را ترک کرده‌اند اما به گفته رئیس اداره محلی آن، از ۲۴ هزار ساکن این شهرک، هنوز حدود ۳ هزار نفر در آن به سر می‌برند. 

وی امروز تصریح کرد: «ما در منطقه جنگی هستیم و این دقیقا همان سناریویی است که از آن می ترسیدیم. آرامش اینجا فریبنده و گمراه‌کننده است ما در اوج جنگ هستیم و نباید خطر کنیم و باید شهر را ترک کنیم.

 حزب‌الله لبنان که از صبح امروز حملات علیه مواضع دشمن اشغالگر را در نوار مرزی تشدید کرده، ابتدا شهرک صهیونیست‌نشین مارگالیوت را موشک هدف قرار داد و پس از آن، تجمع نظامیان صهیونیست در قلعه هونین را نشانه گرفت و موجب تلفات در صفوف دشمن شد. 

بعد از ظهر امروز، همچنین تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه حدب یارین هدف قرار گرفته شد و پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های اشغالی، خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان از حملاتی موشکی به سمت اهدافی در اصبع الجلیل خبر داد. 

این در حالی است که بامداد امروز رسانه‌های عربی از گلوله‌باران مناطقی در جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند و پس از آن تایید شد که توپخانه صهیونیست‌ها مناطقی در «تله الحمامص» و اطراف «بیت لیف» و «رامیه» را هدف قرار داده است. پس از آن بود که حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پی حمله رژیم اشغالگر به شهر طلوسه واقع در جنوب لبنان ۳ تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول