اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
به پيشنهاد مهدي حيدريان و تصويب هيات امنا

عليرضا رضاداد مدير عامل بنياد سينمايي فارابي شد

خبرگزاري فارس: هيات امناي بنياد سينماي فارابي به پيشنهاد محمد مهدي حيدريان،‌ معاون امور سينمايي وزارت ارشاد، به اتفاق آرا «عليرضا رضاداد» را به عنوان مدير عامل بنياد سينمايي فارابي اعلام‌كرد.

عليرضا رضاداد مدير عامل بنياد سينمايي فارابي شد
به گزارش خبرگزاري فارس عليرضا رضاداد متولد سال 1338 در تهران و فارغ‌التحصيل دانشسراي معلم بوده و تحصبلات خود را تا مقطع كارشناسي ارشد در رشته ادبيات فارسي ادامه داده‌است.وي تا سال 1360 به عنوان كارشناس واحدكتاب با وزارت آموزش ‌و پرورش همكاري داشت و از اين سال تا سال 1366 با عضويت در شوراي طرح و برنامه و سپس به عنوان مسوول بخش توليد گروه كودك و نوجوان شبكه اول سيما به فعاليت خود ادامه داد. عليرضا رضاداد از سال 1366 به سمت مدير طرح و برنامه و قائم‌مقام شبكه دوم سيما شد. وي از سال 1374 تا1378 عضو هيات مديره و معاون توليد «سيما فيلم» بوده و از سال 1378 تاكنون در سمت مدير كل توليد سيماي جمهوري اسلامي ايران به فعاليت پرداخته است . رضاداد در طول سال‌هاي 1377 تا 1379 با تشكيل مجمع سينماي كودك و نوجوان،‌ عضو هيات مديره اين مجمع و در جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان سال 1381 اصفهان نيز عضو كميته داوري بوده است . هيات امناي بنياد سينمايي فارابي در جلسه مذكور از زحمات محمدمهدي‌عسگر‌پور، مدير عامل سابق اين بنياد نيز تشكر و قدرداني‌كرد. انتهاي پيام/.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول