«بيژن امكانيان» تهيه كننده فيلم «قلقلك» به خبرنگار سينمايي فارس گفت: اصليترين مسئله در توفيق يك فيلم جذب مخاطب است. خبرهايي كه از نوع استقبال مخاطب از قلقلك رسيده حاكي از ارتباط خوب تماشاگر با اين فيلم بوده است.مخاطب از ديدن فيلم لذت برده و ديدن آن را به ديگران نيز پيشنهاد كرده است.
به گفته وي قلقلك توانسته با قشرهاي مختلف ارتباط برقرار كند و مخاطب را شاد كرده است.
«امكانيان» اظهار داشت: ما توانستيم مخاطب را به معناي درست و سالمش شاد كنيم .طوري كه كساني كه سلايق سختتري هم دارند از ديدن آن ابراز رضايت ميكنند.
اين تهيهكننده و بازيگر سينما داستان فيلم «قلقلك» را در نوع خود تازه و نو خواند و گفت: براي كسي كه كار هنر ميكند جدا از جنبه اقتصادي، ارتباط با مخاطب جايگاه مهمي دارد. وقتي مخاطب با فيلم شما ارتباط برقرار ميكند،خستگي از تنتان بيرون ميرود.
«امكانيان» درباره عدم اكران فيلم همزمان با برگزاري جام جهاني فوتبال آلمان گفت: براي اكران فيلم همزمان با جام جهاني فوتبال نهايت تلاشمان را كرديم اما متاسفانه توفيقي بدست نياورديم.
انتهاي پيام/
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
تازه های کتاب