گروه : ویژه نامه ها
حوزه : بازار
شماره : ۱۳۹۹۰۹۰۲۰۰۰۸۰۷
تاریخ : ۱۳۹۹/۹/۲ - ۳:۴۹ ب.ظ
دنیته، طراح و تولید‌کننده تجهیزات مدرن اداری دنیته، طراح و تولید‌کننده تجهیزات مدرن اداری است.

دنیته، طراح و تولید‌کننده تجهیزات مدرن اداری است. ما با توجه به نیازهای محیط کار امروز، مبلمان اداری را برای فضای کار، طراحی و تولید می‌کنیم. ما راه حل‌های مختلف و پویا را برای هر شرکت ارائه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که این راه حل در نهایت به بهبود عملکرد محیط و افراد منجر می‌شود.

شرکت مبلمان اداری دنیته با بررسی و شناخت نیازهای محیط اداری در ایران و سایر کشورها و با طراحی و تولید محصولات کاربردی، به شما کمک می‌کند تا طراحی دکوراسیون اداری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.  طراحی داخلی دفتر اداری،  به ویژه طراحی OPEN OFFICE  ها نیاز به مبلمان، لوازم و المان هایی دارد که دنیته به خوبی با آن‌ها آشناست و می‌تواند به شما کمک کند تا دفتر کار جذاب و متفاوتی داشته باشید.

کلیه محصولات ما به ویژه  انواع میز اداری دنیته،  به شکل DIY  ( دمونتاژ و قطعه قطعه ) طراحی شده اند و در بسته بندی‌های مناسب ( با مقاومت بالا و در حجم های منطقی ) ارائه می‌شوند. شعار ما ” دنیته، مبلمان پیشرفته ” است. از نگاه ما مفهوم‌هایی مثل سبک‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر بودن نشانه های پیشرفتگی یک محصول است و این یعنی محصولات ما همگی متضاد با شلوغی و پیچیدگی هستند.

مبلمان اداری دنیته در 6 گروه اصلی طراحی و تولید می‌شوند، این گروه ها عبارتند از: 

میز اداری
کتابخانه و فایلینگ
محصولات آکوستیک
مبل اداری و پاف
پارتیشن اداری
صندلی اداری

میز اداری: اولین و اصلی ترین بخش مبلمان اداری است و به نوعی می‌توان گفت که در ایران اغلب اوقات منظور کلی از   کلمه مبلمان اداری اشاره به انواع میز اداری است که در یک سازمان استفاده می‌شود و یا در یک کارخانه تولید می‌شود.  اساسی ترین نیاز هر شرکت و سازمان که بتواند شروع به فعالیت کند است و بهتر است در هنگام بودجه ریزی اولیه برای تهیه اثاثیه و لوازم اداری، یک بخش اولیه و جدی از هزینه را برای تهیه آن در نظر گرفت. شرکت مبلمان اداری دنیته، تنوع میز‌های اداری قابل استفاده در یک محیط ادرای را به صورت زیر دسته بندی و ارائه می‌نماید:

میز مدیریت
میز کار گروهی
میز کارشناسی وکارمندی
میز کنفرانس و جلسه
میز پذیرش
میز ارتفاع متغیر و قابل تنظیم
میز غذاخوری
میز تاشو و متحرک
میز جلومبلی و پذیرایی

پارتیشن اداری: محیط‌های اداری چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس های بزرگ، نسبت به گذشته، کوچک‌تر، کم‌نورتر و گران‌تر شده است و همین موضوع باعث شده تا استفاده از دیوارهای ثابت هر روز کمتر شود. طراحی پلان باز یا open office   هم هر روز بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته و این دلیل هم باعث استفاده هرچه بیشتر از پارتیشن اداری در شرکت‌ها است و پارتیشن اداری شیشه ای آخرین نوع از محصول در سرتاسر دنیا است. تنوع محصول پارتیشن اداری تولید شده در شرکت مبلمان اداری دنیته به دو نوع پارتیشن شیشه ای و جداکننده های سبک  تقسیم می‌شود .

پارتیشن شیشه ای جدید‌ترین نمونه و آخرین نسل از انواع جدا کننده‌های محیط داخلی است. ترکیب شیشه با فریم‌هایی ظریف از آلومینیوم که با رنگ مشکی و یا سفید پوشیده شده است، قطعا یک پارتیشن بندی جذاب برای شما به وجود خواهد آورد و در ایجاد هارمونی بین مبلمان اداری و محیط شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وقتی تصاویری جذاب از انواع مدل‌های پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار را می‌بینید، شاید تصور کنید، مهمترین مزیت آن می‌تواند زیباتر کردن فضا با یک هزینه معقول باشد. در صورتی‌که این مدل از پارتیشن‌بندی به‌ویژه در فضای اداری و محیط‌های کاری، مزایای دیگری هم دارد.

امکان نصب و جابه‌جایی آسان

اگر کار اجرای پارتیشن‌بندی را به یک مجموعه متخصص و تیم حرفه‌ای آنها بسپارید، خیلی راحت می‌توان پارتیشن شیشه ای را هر جایی که بخواهید نصب کنید. ضمن اینکه این قابلیت وجود دارد تا به‌سادگی آنها را جابه‌جا کرده و در بخش دیگری نصب کنید. نکته مهم دیگر اینجاست که این مدل پارتیشن به‌سادگی تمیز می‌شود و حتی می‌توانید رنگ‌بندی متنوعی را برای شیشه‌ها یا فریم آن در نظر بگیرید. شرکت دنیته یکی از پیشگامان تولید انواع پارتیشن اداری است که علاوه بر خرید پارتیشن شیشه ای، برای نصب و جابه‌جایی نیز کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

استفاده به عنوان عایق صوتی

شاید تصور کنید با استفاده از پارتیشن شیشه ای نه‌تنها حریم خصوصی شما نقض می‌شود، بلکه هر صدایی از واحد شما به واحد دیگر منتقل خواهد شد. جالب است بدانید در این مورد سخت در اشتباهید و از این نوع پارتیشن‌بندی می‌توانید به عنوان عایق صوتی استفاده کنید. برای این موضوع کافیست فقط جنس شیشه را به درستی انتخاب کنید.

کتابخانه و فایلینگ: هر چند که با گسترش فضای سیستم های دیجیتال، استفاده از کاغذ کم شده اما همچنان به شکل روزانه مقدار بسیار زیادی اسناد و مدارک در شرکت‌ها و سازمان ها تولید می شود و نیاز به طبقه بندی، نگهداری و بایگانی دارد. هر شرکت و ساختار اداری با توجه به نوع اسناد خود که شامل انواع کاغذها، زونکن، پوشه، مدارک مهم، کاتالوگ‌ها و حتی اقلام فیزیکی می‌شود می بایست یک سری فایل، کتابخانه و کمد با ابعاد مناسب انتخاب و تهیه کند تا به مرور زمان با مشکل نگهداری این مدارک  و اسناد برخورد نکند. البته امروزه از نمونه های جذاب تر فایلینگ ادرای مثل قفسه، شلف و کتابخانه اداری مدرن ، علاوه بر محلی برای نگهداری اسناد به عنوان المان های دکوراتیو و حتی جداکننده های محیطی نیز استفاده می‌شود.

 

 شرکت مبلمان اداری دنیته، تنوع این فایل‌های اداری را به شکل زیر دسته بندی کرده:

کتابخانه و قفسه
فایل اداری
شلف فلزی
کمد لاکر
کمد اداری
کابینت اداری