اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صفر تا صد چمن مصنوعی/ از چمن مصنوعی چه می‌دانید

چمن مصنوعی بهترین جایگزین چمن طبیعی برای این نوع اقلیم و زمین ها می باشد. نکته قابل توجه در چمن های مصنوعی هزینه پایین در نگهداری آنها است. این نوع چمن ها دیگر احتیاجی به نگهداری نداشته و یا هزینه بسیار بسیار پایینی را در بر خواهد داشت.

صفر تا صد چمن مصنوعی/ از چمن مصنوعی چه می‌دانید

به گزارش گروه تبلیغات و آگهی خبرگزاری فارس، در برخی از مکان ها امکان پرورش چمن برای انجام کارهای ورزشی و گیاهان طبیعی برای تزیینات وجود ندارد. یا اگر هم وجود دارد، هزینه نگهداری بالایی را با خود به همراه خواهد داشت. در اکثر این مواقع برای جایگزین کردن چمن و گیاهان طبیعی از چمن مصنوعی استفاده می نمایند. چمن مصنوعی بهترین جایگزین چمن طبیعی برای این نوع اقلیم و زمین ها می باشد. نکته قابل توجه در چمن های مصنوعی هزینه پایین در نگهداری آنها است. این نوع چمن ها دیگر احتیاجی به نگهداری نداشته و یا هزینه بسیار بسیار پایینی را در بر خواهد داشت. حال سوال اینجاست که چه نوع چمن مصنوعی مناسب است؟آیا این نوع چمن را از هر سایت و یا شرکتی می توان خریداری نمود؟ استفاده از چمن های مصنوعی و تزئینی چه هزینه هایی را در بر خواهد داشت؟ اگر در سر خود این سوالات را می پرورانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی مناسبی را برای فضاهای مختلف خریداری نمایید.

 

در چه فضاهایی می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد؟

چمن های مصنوعی جنسشان از الیاف پلی استر بوده و در مقابل گرما، سرما، فشار، کشش، نور آفتاب، باران و بسیاری از شرایط جوی دیگر مقاوم می باشد. چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی دو نوع مختلف چمن های مصنوعی به شمار می روند. از این چمن ها می توان به صورت ساده بر روی زمین های گوناگون مانند پشت بام خانه، بالکن خانه، حیاط فضاهای مختلف نظیر خانه، مهد کودک و مدارس، رستوران‌ها، روف گاردن، اتاق کودک، کارخانه ها، ادارات، شرکت های مختلف، پاسیو و بسیاری از فضاهای گوناگون دیگر مورد استفاده قرار داد. از این نوع چمن بیشتر در مدارس و آن هم برای ورزش استفاده می شود. سلامتی و امنیت چمن های مصنوعی باعث شده تا ورزشکاران زیادی از آن برای تمرینات خود استفاده نمایند. اگر به باشگاه های معروف دنیا نیز نگاه کنید، فضاهای تمرین خود را با چمن مصنوعی درآمیخته کرده اند.

 

عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی

قیمت در هر مسئله برای انسان حائز اهمیت است. یکی از مهمترین نکات در خرید چمن مصنوعی بها آن است. نرخ این نوع چمن ها بر اساس میزان مصرف و جنس مورد نیاز متفاوت خواهد بود. اگر قیمت چمن مصنوعی برایتان بسیار حائز اهمیت است، سایتی را انتخاب نمایید که علاوه بر قدمت، نمونه های فراوانی را اجرا، امکان مقایسه قیمت ها و کیفیت های مختلف را نیز برایتان فراهم کرده باشد. سایت اطلس چمن یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده چمن های مصنوعی مختلف با قیمت های مناسب است. این سایت با تیم پشتیبانی خود در مراحل خرید چمن مصنوعی در کنار شما خواهد بود و هم نصب چمن را به بهترین شیوه انجام خواهد داد. این تیم در اجرای چمن های مصنوعی بسیار دقیق می باشد.

مواردی که اطلس چمن را متمایز کرده

اطلس چمن بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه چمن مصنوعی آغاز و تاکنون پروژه های زیادی را در کشور انجام داده است. این شرکت با ارائه چمن های مصنوعی با تنوع بالا، ضمانت محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره در کسب رضایت مشتریان کوشیده. همچنین با تجربه و تخصص بالا و ارائه مشاوره رایگان همراه با احترام به مشتریان آنها را در انتخاب چمن مصنوعی و نحوه اجرای آن راهنمایی می کند. همکاران ما در قسمت نصب چمن مصنوعی از به روز ترین تکنیک های نصب همراه با دقت کامل استفاده می کنند.

این شرکت در استان قزوین می باشد و به همشهریان عزیز قزوینی خدمات بیشماری را ارائه می دهد. هموطنانی که مایلند از مزایای این شرکت استفاده نمایند نیز می توانند با مراجعه به این سایت چمن مورد نظر خود را سفارش دهند.

آدرس : قزوین، خیابان فردوسی شمالی کوچه شهید معصومی، ساختمان خاتم طبقه دوم

 تلفن ثابت : 02833373971

 تلفن همراه : 09127887906

 تلفن همراه : 09127806471

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول