اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حماسه حضور در پهنه مینودری/ از سهیم بودن جوان دهه هشتادی تا کرونای آمریکایی

مردم قزوین امروز حماسه‌ای بزرگ خلق کردند. حماسه ای که بدون شک مقدمه حرکتی رو به جلو برای کشور است.

حماسه حضور در پهنه مینودری/ از سهیم بودن جوان دهه هشتادی تا کرونای آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین امروز دوم اسفند ماه روزی که مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه پهنه مینودری همپای با مردم کل کشور بار دیگر حماسه‌ای بزرگ رقم زدند.

 

اینجا قزوین است ...!

بیشتر شعب اخذ رای در قزوین مملو از جمعیت است . صندوق اخذ رای در مسجدالنبی قزوین نیز یکی از شعبی است که مانند شعب دیگر با جمعیت زیادی روبروست.

یکی از کسانی که در صف ایستادهه به خبرنگار فارس میگوید عشق به وطن ساعت نمی‌شناسد . شاید مردم در زمان‌های دیگر صبح جمعه خود را اختصاص به خانواده و گردش تفریح دهند اما امروز با شرکت در انتخابات نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و کشور خواهند بود.

یکی دیگر از رای دهندگان که فرزندش را نیز با خود آورده بود از حضور پرشور مردم در ساعات اولیه صبح می‌گوید و اظهار می‌کند ما به عنوان یک خانواده ایرانی در انتخابات شرکت کرده و فرزند خود را نیز برای آشنایی با دستاوردهای انقلاب و همچنین آگاه‌سازی از تاثیر رای با خود همراه کرده‌ایم.

 

هر رای سیلی محکمی‌بر دشمنان کشور است

یکی دیگر از رای دهندگان که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود می‌گوید هر رای ما سیلی محکمی‌بر صورت دشمنان کشور است و من با حضور خود در انتخابات بار دیگر با رهیر معظم انقلاب پیمان می‌بندم که در هر شرایطی پشتیبان وی باشم و ایشان را تنها نگذارم.

یکی دیگر از رای دهندگان که از نسل دومی‌های انقلاب نیز بود تاکید می‌کند اگر چه مشکلات اقتصادی، رفاهی و فرهنگی در کشور وجود دارد اما این مشکلات به منزله عدم حضور نیست بلکه باید ما با انتخاب درست کشور را به طرف توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

 

 

آمریکا کرونای دنیاست

یکی از رای دهندگان می‌گوید دشمنان کشور به دنبال آن بودند تا از هر هجمه‌ای برای جلوگیری از حضور مردم استفاده کنند که در آخرین اقدام خود کرونا را مطرح کردند و با این اقدام سعی در ایجاد رعب و وحشت بین مردم ایجاد کنند اما باید گفت کرونای واقعی دشمنانی هستند که حضور همیشه مردم آن‌ها را به وحشت انداخته است.

آستان مقدس امامزاده حسین(ع) حوزه بعدی بود که پس از ورود جمعی از نوجوانان توجه‌ام را جلب کرد؛ نوجوانانی که از هیجان زیاد سر از پا نمیشناختند.

 

من هم در تصمیمات کشورم سهیم هستم

یکی از نوجوانان دختر 18 ساله ای بود که رای اولی به شمار می‌رفت در گفت وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: از اینکه می‌توانم در تصمیمات کشورم سهیم باشم بسیار خوشحال هستم.

دیگری به میان صحبتش می‌آید و می‌گوید: ما با هم عهد بستیم که تا آخر پای دستاورد‌های انقلاب بایستیم و دوست دیگرش هم می‌گوید: دشمنان کشور فکر می‌کردند ما دهه هشتادی‌ها توانایی مقابله با دشمن و حمایت از رهبر را نداریم در حالی که ما هم همانند نسل‌های گذشته پشتیبان کشور و رهبری هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم.

 

اینجا الوند است اما این بار خسته نیست!

الوند دومین شهر پرجمعیت استان نیز امروز در انتخابات حضور پرشوری داشتند.

مسجد رسول اکرم(ص) پذیرای جوانان و نوجوانانی بود که برای انتخاب فرد اصلح به میدان آمده بودند.

میعادگاه نماز جمعه نیز مملو از مردمانی بود که با وجود تمامی ‌مشکلات به ندای رهبر انقلابی لبیک گفتند.

مردم الوند هم برای شرکت در انتخابات آمدند تا شاید بتوانند الوند خسته را به طرف الوند در مسیر تحول سوق دهند.

 

به گزارش فارس، مردم همیشه در صحنه استان بار دیگر با حضور خود در انتخابات برگ زرینی را برای استان ثبت و ماندگار کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول