اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۳۰۸ فرزند دارای پدر خارجی در قزوین شناسنامه ایرانی می‌گیرند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تصویب آیین‌نامه اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی این امکان را فراهم کرد تا ۳۰۸ نفر در استان قزوین بتوانند شناسنامه ایرانی دریافت کنند.

۳۰۸ فرزند دارای پدر خارجی در قزوین شناسنامه ایرانی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صدیقه ربیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تصویب آیین‌نامه اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی این امکان را فراهم کرد تا ۳۰۸ نفر در استان قزوین بتوانند شناسنامه ایرانی دریافت کنند.

ربیعی افزود: این افراد که هم اکنون بیش از ۱۸ سال سن دارند، پرونده درخواست تابعیت آن‌ها در استانداری قزوین تشکیل شده و با موافقت و تصویب هیات دولت مبنی بر تصویب آیین‌نامه اعطای تابعیت می‌توانند شناسنامه ایرانی بگیرند.

 مدیرکل بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه ۶۰۷ زن قزوینی با اتباع خارجی ازدواج کرده‌اند، گفت: فرزندان حاصل از این ازدواج حتی در صورت فوت و طلاق مادر می‌توانند تابعیت ایرانی گرفته و از تمام خدمات اجتماعی و سیاسی برخوردار شوند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول