اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روز خبرنگار، روز تکریم این قشر است/ اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال در انتظار تأمین اعتبار است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: روز خبرنگار، روز تکریم این قشر است و باید به نحوی فرهنگ‌سازی شود که مقام و جایگاه رفیع خبرنگار در این روز تکریم شده و به مردم معرفی گردد.

روز خبرنگار، روز تکریم این قشر است/ اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال در انتظار تأمین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، بعداز ظهر امروز در جلسۀ شورای اطلاع رسانی استان قزوین، گفت: روز خبرنگار، روز تکریم این قشر است و باید به نحوی فرهنگ‌سازی شود که مقام و جایگاه رفیع خبرنگار در این روز تکریم شده و به مردم معرفی گردد.

وی افزود: ما باید به‌نحوی برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که مردم درک کنند جایگاه و شغل خبرنگار برای جامعه و برای جامعه بسیار حساس و بسیار مهم است.

کشاورز ارائه خدمات رفاهی به خبرنگاران و خانواده آنان، ارائه خدمات درمانی و نیز توزیع هدایای فرهنگی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در ادامۀ سلسله نشست‌های اخلاق در رسانه را از جمله سرفصل برنامه‌هایی خواند که با توجه محدودیت‌های ویژۀ شرایط کرونا می‌توان آن را برگزار کرد.

این مسؤول ضمن ارائۀ گزارشی از خدمات سال گذشتۀ بسیج رسانه و سپاه پاسداران در هفتۀ خبرنگار به ویژه در حوزه‌های درمانی و رفاهی، عنوان کرد: در سال جاری نیز ما آمادگی داریم خدمات ویژه‌ای به خبرنگاران شریف استان ارائه دهیم و برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی را نیز با رعایت شرایط و پروتکل‌های بهداشتی اجرا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین همچنین در پایان، به اتمام کار دبیرخانه و هیئت داوران در جشنواره ویژه سیمرغ‌های سپیدبال اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ما آمادگی اجرای اختتامیۀ جشنواره را داریم اما این امر منوط به تحقق وعده‌ها و تأمین اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قزوین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول