اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین/ نمودار شدن وضعیت آبی

بر اساس اعلام وزات بهداشت و درمان، در استان قزوین سه شهرستان البرز، آبیک و بویین زهرا در وضعیت آبی و شهرستان های قزوین، تاکستان و آوج در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین/ نمودار شدن وضعیت آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان ها  از سوی وزارت بهداشت و درمان و ستادی ملی پیشگیری و مقابله با کرونا برای هفته چهارم دی ماه اعلام شد، بر این اساس، شهرستان قزوین به عنوان مرکز استان قزوین نسبت به هفته قبل بدون تغییر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

همچنین وضعیت نارنجی شهرستان تاکستان در هفته گذشته به وضعیت زرد در هفته جدید تغییر یافته است و شهرستان آوج نیز همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

شهرستان های البرز، آبیک و بویین زهرا که هفته گذشته در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند با کاهش بار بستری در هفته جاری به وضعیت آبی  تغییر وضعیت یافته اند.

گفتنی است که سیر بیماران بستری در استان قزوین، همچنان نزولی است و در دی ماه نیز در این استان، ۴ روز بدون فوتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، گزارش شده است.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول