اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

موتور پیشران دولت را به افرادی بسپاریم که حلال مشکلات هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین گفت: از هر بعد که به انتخابات بنگریم، قطعاً پویایی و ماندگاری نظام اسلامی با حضور آگاهانهٔ مردم اتفاق می‌افتد و مردم ما در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی حضور کامل و جامعی خواهند داشت و با انتخاب اصلح موتور پیشران دولت را در اختیار شخصی قرار می‌دهند که بتواند مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف حل و فصل کند.

موتور پیشران دولت را به افرادی بسپاریم که حلال مشکلات هستند

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: به فرمودهٔ مقام معظم رهبری، انتخابات لیله‌القدر نظام جمهوری اسلامی است، هر انسان عاقل و بالغی که به فکر اتفاقات روزمرهٔ زندگی خود باشد معمولاً ماه رمضان را از دست نمی‌دهد و تلاش می‌کند در شب‌های احیا و لیله‌القدر آن اعمالی که وارد شده تا آیندهٔ خوب و بهتری را برای خود رقم بزند، از دست نمی‌دهد.

وی افزود: انتخابات برای انقلاب ما به معنای تعیین سرنوشت است و سرنوشت یک دورهٔ 4 ساله در حوزهٔ ریاست جمهوری را مشخص می‌کند و به فرمودهٔ مقام معظم رهبری آثار این تکلیف یک روزه، چندین سال باقی خواهد ماند، لذا انسان عاقل و بالغ کسی است که برای سرنوشت خود تصمیم منطقی بگیرد و در پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

مجیدی اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیراً فرموده‌اند نظام اسلامی که یادگار امام عظیم‌الشأن ماست دو مؤلفه دارد که اگر این مؤلفه‌ها پاس داشته شوند نظام اسلامی قدرتمند در جایگاه خود باقی خواهد ماند و متصل به دوران فرج خواهد شد، این مؤلفه‌ها اعم از جمهوریت و اسلامیت هستند.

این مسؤول ادامه داد: اسلام با حضور مردم در جامعه پیاده‌سازی می‌شود و نقش و مسؤولیت‌پذیری که اسلام برای مردم و جامعه مشخص کرده است، جایگاه مردم در تصمیمات اجتماعی را نشان می‌دهد، لذا نظام اسلامی ما هم در حوزهٔ جمهوریت و هم در حوزهٔ اسلامیت با حضور مردم رنگ و لعاب بهتری پیدا می‌کند و به جایگاه اساسی خود در سطح جامعه می‌رسد.

مجیدی خاطرنشان کرد: از هر بعد که به انتخابات بنگریم، چه از حوزهٔ فعالیت‌های مردمی و چه از نگاه دین و مقولهٔ اسلام، قطعاً پویایی و ماندگاری و مانایی نظام اسلامی با حضور آگاهانهٔ مردم اتفاق می‌افتد و مردم ما در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی حضور کامل و جامعی خواهند داشت و با انتخاب اصلح موتور پیشران دولت را در اختیار شخصی قرار می‌دهند که بتواند مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف حل و فصل کند تا با حل این مشکلات شاهد یک جامعهٔ پویا در راستای پیاده‌سازی دین در دنیا باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین در رابطه با شاخصه‌های فرد اصلح عنوان کرد: انتخاب اصلح را در کلام حضرات معصوم و در بیانات بزرگان انقلاب اسلامی بالاخص مقام معظم رهبری و امام‌راحل(ره) می‌توان جست‌وجو کرد که آن نیز عبارت است از اصل تقوا، مردمی بودن، پاک‌دستی، ساده‌زیستی، صداقت و امانت‌داری؛ این‌ موارد مؤلفه‌هایی هستند که نیاز است یک مدیر خدمتگزار در جامعهٔ اسلامی از آن‌ها برخوردار باشد، زیرا رسول مکرم اسلام(ص) می‌فرماید زمام‌دار جامعه اگر امانت‌دار نباشد نمی‌تواند جامعه را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های زمام‌دار خوب این است که آگاه به مسائل پیرامون خود بوده و امانت‌دار و خدمتگزار مردم باشد، زمام‌دار اگر خدمتگزار و صالح نباشد، قطعاً نمی‌تواند امور جامعه را به صراط صلاح ببرد.

مجیدی در پایان تأکید کرد: باید به فرمایش بزرگان و حضرات معصوم جامهٔ عمل بپوشانیم و در روز 28 خرداد با انتخاب فرد اصلح به نظام اسلامی و به امام و شهدا ادای احترام کنیم که همهٔ هستی خود را برای اعتلای این کشور دادند، در همین راستا نیز امام(ره) فرمودند نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، ان‌شاءالله در روز 28 خرداد یک جشن ملی را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول