اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با حضور آیت‌الله رئیسی در قوهٔ مجریه، شاهد تحولات عظیمی در مبارزه با فساد خواهیم بود

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز اگر قوهٔ قضائیه در مبارزه با فساد ورود پیدا کرده و با معلول مبارزه می‌کند، بی‌شک در سلامت جامعه مؤثر خواهد بود که امیدواریم این دیدگاه با حضور آیت‌الله رئیسی در قوهٔ مجریه و در راستای بیانیهٔ گام دوم انقلاب نیز ادامه‌دار بوده و شاهد تحولات عظیمی در این حوزه باشیم.

با حضور آیت‌الله رئیسی در قوهٔ مجریه، شاهد تحولات عظیمی در مبارزه با فساد خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در نشستی که صبح امروز به‌مناسبت هفتهٔ قوهٔ قضائیه با میزبانی کانون وکلای استان قزوین در سالن شهید سلیمانی دادگستری برگزار شد، گفت: مردم در حیات اجتماعی نیاز به عدالت دارند، زیرا عدالت محور جامعهٔ بشری است، اگر حکومت‌ها نسبت به عدالت، امنیت و معیشت بی‌تفاوت باشند، روی سایر موضوعات نیز تأثیرگذار است.

وی افزود: شکل‌گیری حیات طیبه بدون وجود عوامل ذکر شده امکان‌پذیر نیست، که البته عدل در موارد ذکرشده پیشتاز است.

قدرتی ادامه داد: امروز اگر قوهٔ قضائیه در مبارزه با فساد ورود پیدا کرده و با معلول مبارزه می‌کند، بی‌شک در سلامت جامعه مؤثر خواهد بود که امیدواریم این دیدگاه با حضور آیت‌الله رئیسی در قوهٔ مجریه و در راستای بیانیهٔ گام دوم انقلاب نیز ادامه‌دار بوده و شاهد تحولات عظیمی در این حوزه باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: امروز نگاه جامعهٔ بشری به قوهٔ قضائیه و جایگاه این نهاد تغییر کرده است و مردم متوجه شده‌اند برای سلامت یک جامعه باید از گذرگاه دستگاه قضا عبور کرد که در همین راستا، شغل وکالت بسیار حائز اهمیت است، زیرا وکلا می‌توانند قضات را در راستای تحقق عدالت یاری کنند.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: ما تا رسیدن به نقطهٔ مطلوب در عدالت فاصله داریم و عملی کردن قانون وظیفهٔ ماست، ما موظفیم احساس عدالت را به مردم القا کنیم و نهادهای قضاوت و وکالت باید در روشن شدن رویهٔ تحقق عدالت و تبیین قانون در جامعه فعال‌تر شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول