اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هوای قزوین بارانی می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا تا صبح جمعه سامانهٔ بارشی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد که پیامد آن در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ است.

هوای قزوین بارانی می‌شود

ندا مشاطان، کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز پدیدهٔ غالب در استان، وزش باد به‌ویژه برای بخش‌های جنوبی و غربی استان خواهد بود.

وی ادامه داد: از فردا تا صبح جمعه سامانهٔ بارشی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد که پیامد آن در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ است.

مشاطان اضافه کرد: از عصر پنج‌شنبه به‌تدریج جریانات هوا شمالی شده و کاهش محسوس دما را خواهیم داشت که باعث می‌شود بارش‌ها به‌صورت برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر، به‌صورت برف باشد.

وی بیان کرد: برای جمعه نیز پدیدهٔ غالب وزش بادهای شمالی و در پاره‌ای از مناطق به‌ویژه نیمهٔ شمالی پدیدهٔ مه است.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: برای سامانهٔ بارشی که روز آینده وارد استان خواهد شد، هشدار نارنجی نیز صادر شده است.

مشاطان در پایان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دما در استان مربوط به صبح امروز در شهر تاکستان با دمای 5 درجهٔ سلسیوس بوده است و بیشینه دما نیز مربوط به رازمیان با دمای 21 درجهٔ سلسیوس بوده است، نوسانات دمایی در شهر قزوین نیز بین 6 و 15 درجهٔ سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول