اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: امروز برد تیتر رسانه ها از موشک ها بیشتر است/ «اصحاب رسانه» افسران خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز برد و نفوذ تیتر و جملات رسانه ها از برد موشک ها بیشتر است و اگر اصحاب رسانه هدفمند و با برنامه در این مسیر گام بردارند می توانند در خنثی کردن نقشه های بدخواهان این مرز و بوم نقش آفرین باشند.

سردار رفیعی آتانی: امروز برد تیتر رسانه ها از موشک ها بیشتر است/ «اصحاب رسانه» افسران خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین و ضیافت افطار که عصر امروز توسط سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه افسران امروز جنگ ترکیبی و رسانه ای هستند. جنگ تمام عیاری که مستکبران و دشمنان جمهوری اسلامی با به روز ترین تسلیحات فرهنگی و رسانه به آن ورود پیدا کرده اند.

وی افزود: اصحاب رسانه جریان ناامنی های اخیر را باید برای نسل های آینده به درستی تبیین و آن را جنگ جهانی سوم نام گذاری کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین حضور پررنگ اصحاب رسانه در جبهه نبرد فرهنگی و رسانه ای اغتشاشات اخیر را تاثیر گذار دانست و خاطر نشان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تمام قوای خود چه در حوزه فرهنگی و رسانه ای و چه در حوزه نظامی ورود پیدا کردند اما این اصحاب رسانه بودند که با حضور فعال و جهادی درجبهه رسانه و با استفاده از ظرفیت جهاد تبیین فریب خوردگان را هوشیار کردند.

این مقام ارشد نظامی حضور اصحاب رسانه در کنار مردم و جلب اعتماد دو جانبه را از مهم ترین امور دانست و اذعان کرد: یکی از اصلی ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف اعم از دفاع مقدس و... اتحاد مردم و اعتماد ملی بود و امروز نیز نباید اجازه داد اعتماد ملی خدشه دار شود.

وی ادامه داد: اگر اعتماد ملی در بین مردم و اصحاب رسانه جریان داشته باشد مردم نیز در سخت ترین شرایط و در اوج شرایط بحرانی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و این کلید رمز موفقیت است.

سردار رفیعی آتانی همچنین عنوان کرد: خمپاره شعار، توییت و تیتر هایی که دشمن به سوی ما شلیک می کرد حاصل تلاش سال های متمادی آن ها بود و قصد و نیت شوم دشمن سرنگونی نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ فرهنگی و رسانه ای بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت: امروز برد و نفوذ تیتر و جملات رسانه ها از برد موشک ها بیشتر است و اگر اصحاب رسانه هدفمند و با برنامه در این مسیر گام بردارند می توانند در خنثی کردن نقشه های بدخواهان این مرز و بوم نقش آفرین باشند.

وی در پایان اظهار کرد: اصحاب رسانه با حضور فعال خود در جبهه فرهنگی و رسانه ای و از طریق جهاد تبیین در به آرامش رساندن و هوشیار کردن افراد جامعه نقش بسزایی داشته و دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول