اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ثبت رشد ۸ درصدی تولید در بخش صنعت قزوین/ رسیدگی به پرونده ۵۲۴ واحد صنعتی در کارگروه رفع موانع تولید استان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در حوزه صنعت در استان قزوین با رشد ۸ درصدی مواجه بوده ایم که این نشان از اهمیت موضوع تولید و اهتمام دولت به این امر مهم را نشان می دهد.

ثبت رشد ۸ درصدی تولید در بخش صنعت قزوین/ رسیدگی به پرونده ۵۲۴ واحد صنعتی در کارگروه رفع موانع تولید استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عزیزالله افضلی عصر امروز در نشست هم اندیشی استاندار و مجموعه مدیران دولتی با تولیدکنندگان و کارآفرینان استان قزوین که در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: نبود منابع انرژی از قبیل آب، برق و گاز در برخی از شهرک های صنعتی از جمله مشکلاتی است که تولیدکنندگان و صنعتگران با آن مواجه اند و با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان در صدد حل این مشکلات گام خواهیم برداشت.

وی افزود: عدم بخشودگی جرایم مالیاتی و بانکی از دیگر مشکلات گریبان گیر واحدهای صنعتی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از روند رو به رشد تولید در محصولات صنعتی و فولادی خبر داد و عنوان کرد: تولیدکنندگان قزوین با عظم راسخ خود به صورت جدی در حوزه تولید ورود پیدا کرده اند و دولت باید با تسهیل گری در روند تولید به کمک صنعتگران بشتابد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۰۰ پروانه در بخش صنعت استان قزوین صادر شده که این نشان از اهتمام ویژه دولت در کمک به تولید کنندگان داخلی دارد.

افضلی اذعان کرد: کارگروه رفع موانع تولید در استان قزوین به صورت مداوم تشکیل می شود، که در سال گذشته بالغ بر ۸۳ جلسه منظم با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل مربوطه برگزار شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در جریان برگزاری ۸۳ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان به پرونده ۵۲۴ واحد صنعتی رسیدگی شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: در حوزه صنعت در استان قزوین با رشد ۸ درصدی مواجه بوده ایم که این نشان از اهمیت موضوع تولید و اهتمام دولت به این امر مهم را نشان می دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول