اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

عدم وجود تبعیض در ارائه خدمات درمانی به اتباع خارجی در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هم اکنون به اتباع خارجی در شهر قم همچون اتباع ایرانی خدمات درمانی در زمینه کرونا ارائه می‌شود.

عدم وجود تبعیض در ارائه خدمات درمانی به اتباع خارجی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر پنجشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت ضد عفونی شهر قم اظهار کرد: 40 نقطه را در شهر قم به عنوان اولویت برای ضد عفونی اعلام کردیم و پس از ضد عفونی این نقاط، نقاط دیگر شهر قم مورد ضد عفونی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: هم اکنون به اتباع خارجی در شهر قم همچون اتباع ایرانی خدمات درمانی در زمینه کرونا ارائه می‌شود و هیچ گونه تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: باید طرح جداسازی فاصله اجتماعی در استان به صورت سریع انجام شود. هفته آینده یک فرصت طلایی در این زمینه است و باید همه دستگاه‌های مسؤول کمک کنند تا طرح جداسازی فاصله اجتماعی به خوبی در قم اجرا شود و این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان است.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول