اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

روایت همراه آیت الله آذری قمی از ارسال نامه به رهبر انقلاب/ آیت‌الله مسعودی خمینی وظیفه انتقال نامه را برعهده داشت

یکی از همراهان و مرتبطان با دفتر آیت الله آذری قمی ضمن تأیید وجود اصل نامه می‌گوید: در زمان ارسال این نامه، آیت الله مسعودی مسئول روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه بود و آیت الله آذری قمی نامه را بدست ایشان رسانده بود.

روایت همراه آیت الله آذری قمی از ارسال نامه به رهبر انقلاب/ آیت‌الله مسعودی خمینی وظیفه انتقال نامه را برعهده داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، سید احمد شمس، از فعالین فرهنگی و انقلابی قم و از همراهان و مرتبطین با دفتر آیت الله آذری قمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در پاسخ به سوالی درباره نامه آیت الله آذری قمی به مقام معظم رهبری و طلب حلالیت از ایشان ضمن تأیید وجود اصل نامه و ارسال آن به رهبر انقلاب، گفت: در زمان ارسال این نامه، آیت الله مسعودی مسئول روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه بود و آیت الله آذری قمی نامه را بدست ایشان رسانده بود که به رهبری رسانند و قطعا هم بدون شک نامه حضور مقام معظم رهبری رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از عواملی که آقای آذری قمی را تخریب می‌کرد، باند «سیدمهدی هاشمی» برادر داماد آقای منتظری بود و این عوامل که متاسفانه مورد قبول آقای منتظری بودند شروع به تخریب آقای آذری در زمینه فقه سنتی که ایشان سردمدار این علم بود، کردند و تا حدودی هم موفق شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس بعد از انتشار کتاب "روشن‌بینی امام خمینی در نامه 6 فروردین 1368" که در یکی از صفحاتش به نامه آیت الله آذری قمی به رهبر انقلاب و طلب حلالیت از ایشان اشاره شده بود برخی تلاش کردند تا وجود اصل نامه را تکذیب کنند که خبرگزاری فارس روز شانزدهم آبان ماه تصویر این نامه را منتشر کرد.
 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول