اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تعطیلی چند کلاس به علت عدم رعایت شیوه‌نامه‌ها در قم/نزولی بودن آمار کرونایی‌ها دائمی نخواهد بود

رئیس مرکز بهداشت استان قم با تاکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس گفت: ۵۱۵ بازدید از مدارس استان انجام شده و در نهایت کلاس‌های محدودی به واسطه تست مثبت برخی از دانش آموزان تعطیل شده است.

تعطیلی چند کلاس به علت عدم رعایت شیوه‌نامه‌ها در قم/نزولی بودن آمار کرونایی‌ها دائمی نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی غروب امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه استان قم هم مثل سایر مناطق کشور، جزء مناطق آبی رنگ است، اظهار کرد: روند سی روز گذشته استان در انتشار ویروس کرونا روندی نزولی بوده است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه اینکه وضعیت استان غیر از خلجستان با ۲۲ بیمار کرونایی، در شرایط کنونی مناسب است، متاسفانه پیش بینی می‌کنیم که این روند، ثابت و دائمی نخواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به آمار ۲۳۱ نفری تعداد بستری‌های هفته، کاهش حدود ۵۰ نفری نسبت به هفته گذشته را نشانه کاهشی بودن آمار مبتلایان به کرونا دانست.  

وی مدارس آموزش و پرورش را در شرایط کنونی دارای سه مشکل اساسی دانست و گفت: متاسفانه باید بگوئیم که در سه مسئله استفاده از ماسک، وجود تهویه مناسب و فاصله گذاری، هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

محبی در پایان گفت: ۵۱۵ بازدید از مدارس استان انجام شده و در نهایت کلاس‌های محدودی به واسطه تست مثبت برخی از دانش آموزان تعطیل شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول