اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نشست هم‌اندیشی استاندار قم با اصحاب رسانه برگزار شد

استاندار قم در نشستی با اهالی رسانه گفت: برای مطالبه‌گری رسانه‌ها حد یقفی قائل نیستیم مشروط بر این‌که حریم کسی شکسته نشود که این هم یک تذکر دینی و اخلاقی است.

نشست هم‌اندیشی استاندار قم با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست هم‌اندیشی استاندار قم با جمعی از مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران قم به همت خانه مطبوعات قم، عصر دوشنبه در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد.

استاندار قم در این نشست ضمن استقبال از پیشنهادهای اهالی رسانه درباره مسائل استان و انتقال مطالبات مردم، گفت: لازم است اصحاب رسانه کارگروه‌هایی به صورت محدودتر و دسته‌بندی شده تشکیل دهند تا این مطالب به صورت مفصل و با وقت کافی بررسی شده و نتیجه آن‌ها به استانداری منعکس شود.

سید محمد تقی شاهچراغی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره حد مطالبه‌گری رسانه‌ها از مدیران استان گفت: برای مطالبه‌گری رسانه‌ها حد یقفی قائل نیستیم مشروط بر اینکه حریم کسی شکسته نشود که این هم یک تذکر دینی و اخلاقی است. بعید می دانم از بین رسانه ها کسی بخواهد عامدانه شخصی را تخریب کند.

وی افزود: همه حرف‌هایی که شما گفتید از سر دغدغه و برای مردم بود و ما هم تیم رصد تشکیل دادیم برای بررسی مدیریت‌های اجرایی استان که شما اهالی رسانه می‌توانید به آن کمک کنید.

شاهچراغی همچنین در پاسخ به درخواست چند نفر از خبرنگاران برای تصمیم‌گیری درباره پروژه‌های نیمه تمام در سفر رئیس جمهور به قم، اظهار کرد: برای سفر رئیس جمهور در موضوع پروژه‌های نیمه‌تمام سازوکارهایی فراهم شده است که در صورت قطعی شدن اعلام خواهیم کرد. مثلا درباره فرودگاه جلساتی تشکیل شده و دستگاه قضایی کمک خوبی داشته است.

استاندار قم ضمن تقدیر از زحمات استاندار قبلی برای فراهم کردن مقدمات حل موضوع مونوریل گفت: طرحی مطرح شده که ممکن است در سفر رئیس جمهور نهایی نشود چون وضع موجود امکان حل شدن سریع را نمی‌دهد اما با جدیت پیگیر آن هستیم. در بحث مسکن هم بنا بر این است که حتما پیوست فرهنگی و آموزشی داشته باشد.

گفتنی است در ابتدای این نشست که مدیرکل و معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیئت مدیره خانه مطبوعات قم نیز حضور داشتند، جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای قم به بیان دغدغه ها و اولویت‌های مدنظر خود در استان قم پرداختند.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول