اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رویداد فیروزه نقطه عطفی در هم‌گرایی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: رویداد فرهنگی فیروزه را می‌توان نقطه عطفی در همگرایی و همراهی دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان با یکدیگر دانست که گامی فراتر از ماموریت‌های شاخص این اداره‌کل به شمار می‌رود.

رویداد فیروزه نقطه عطفی در هم‌گرایی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی در قم

سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی فیروزه اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی برنامه های فرهنگی در قم با اجرای این رویداد به دنبال پیوند فعالیت های فرهنگی سایر دستگاه ها با فعالیت های فرهنگی است که زیر نظر این نهاد اجرا می‌شود. 

وی با تاکید براینکه رویداد فرهنگی فیروزه را می توان نقطه عطفی در همگرایی و همراهی دستگاه های فرهنگی و هنری استان با یکدیگر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی عناوین این رویداد مربوط به حوزه صنایع دستی می شود نشان دهنده آن است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دغدغه ای فراتر از ماموریت های شاخص خود را دنبال می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار رویداد فرهنگی فیروزه در استان قم برگزار می شود، عنوان کرد: امیدواریم در سال های آینده با تشکیل ستاد برگزاری رویداد فرهنگی فیروزه و با هماهنگی دستگاه های فرهنگی هنری استان موضوعات احصا شود تا بتوانیم با کیفیت و کمیت بیشتری این رویداد را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی در استان قم موجب معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های استان قم به سایر نقاط کشور می شود.

حسینی کاشانی ادامه داد: هنرمندان همیشه نقش اصلی و تاثیرگذاری در فعالیت ها و رویداد های فرهنگی هنری را برعهده داشتند و دستگاه های فرهنگی هنری نیز به عنوان حامی و هادی این رویدادها به شمار می‌روند.

وی با تاکید براینکه رویداد فرهنگی فیروزه برنامه ای ملی است و استان ها نقش منطقه ای را در آن ایفا می‌کنند، بیان کرد: با دغدغه و تخصصی که هنرمندان دارند می توانند به بهترین شکل ممکن ظرفیت های هنری استان قم را در قالب برگزاری این رویداد به همه کشور معرفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به غنی بودن پیشینه تمدن قم به بیش از هفت هزار سال بیان کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری تاثیر بالایی در معرفی فرهنگ بومی استان قم به داخل و خارج از کشور دارد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول