اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

درآمد بیش از 20 میلیاردی از پیج رمالی/ زن جوان فالگیر با پیگیری پلیس قم بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی صفحه اینستاگرامی فال‌گیری، رمالی و دعانویسی با گزارش پلیس فتای قم و دستگیری ادمین جوان آن خبر داد و گفت: درآمد و تراکنش مالی صفحه فال‌گیری این متهم در بازه ۹ ماهه مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.

درآمد بیش از 20 میلیاردی از پیج رمالی/ زن جوان فالگیر با پیگیری پلیس قم بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از شناسایی صفحه اینستاگرامی فالگیری، رمالی و دعانویسی با گزارش پلیس فتای قم و دستگیری ادمین جوان آن خبر داد و اظهار داشت: درآمد و تراکنش مالی صفحه فالگیری این متهم در بازه ۹ ماهه مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم، فالگیری، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره مار و انگشتر و حرز را از تبلیغات این صفحه اینستاگرامی عنوان کرد و گفت: با شناسایی و رصد این صفحه، پیج مربوطه مسدود و ادمین آن که خانمی زیر ۳۰ سال بود با نیابت قضایی از شهر کرج احضار و بازداشت شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: این مدعی دعانویسی و فالگیری با سفارش تبلیغات به بلاگر معروف در خارج از کشور، برای هر بار تبلیغ در صفحه این بلاگر مبلغ دو هزار دلار به حساب او واریز کرده است و از طریق تبلیغات اقدام به جذب بیش از ۳۳۰ هزار دنبال کننده کرده است.

غریب، صرف هزینه‌های مالی بیهوده، ایجاد مشکلات اعتقادی، بروز آسیبهای روحی و روانی و آسیبهای اجتماعی و اختلافات خانوادگی را از پیامدهای این گونه مراجعه به دعانویسی و رمالی عنوان کرد و به شهروندان در خصوص شگردهای کلاهبرداری بالاخص در فضای مجازی هشدار داد: از اعتماد به افراد سودجو که تحت عنوان رفع مشکلات، فالگیری و دعانویسی با تبلیغات گسترده و فریبنده و فن بیان بالا و تحریک احساسات اقدام به فریب مخاطبان و کسب منافع مالی می‌کنند جداً پرهیز نمایند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول