اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای استان قم آغاز شد

نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدای استان قم به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید این استان، امروز با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای استان قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، امروز نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور مسئولان استانی و مشارکت دستگاه‌های اداری آغاز شد و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این دیدارها که با حضور نمایندگان ستاد کنگره، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم انجام می‌شود، با اهدای قاب عکس شهید از والدین، همسران و فرزندان شهدای والامقام تقدیر به عمل می‌آید.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمود، احمد و هادی وکیلی ناطق، عنوان کرد: از همه دستگاه‌ها درخواست می‌کنیم که با هماهنگی و انسجام، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام دهند؛ چراکه این دیدارها، احترامی به خانواده معظم شهدا، قدردانی از زحمات آنان و درس و پیامی برای ما مردم است که شهدا جانشان را برای رضای خدا دادند تا اسلام و انقلاب بماند.

وی بیان کرد: به امید خدا همه ما به این دیدارها با نیت خالص، برای رضای خدا و تقویت روحیه ایمان، تقوا، شهادت و ایثارگری پای‌بند باشیم و از خدا بخواهیم که این برنامه‌ها و کنگره را زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره، ابتدا تجلیل از مقام شامخ شهدا و احترام به خانواده‌های معظم آنان و سپس رساندن پیام شهدای گرانقدر به مردم است.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول