اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در قم افتتاح می‌شود

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از افتتاح سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در قم خبرداد.

سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در قم افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی روحی، دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی سومین نمایشگاه «مسجد جامعه‌پرداز» در شهر مقدس قم، اظهار کرد: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را با هدف بررسی راهکارهای رسیدن به مسجد جامعه‌پرداز، در دو بازه زمانی مختلف یکی در مشهد و دیگری در تهران برگزار کرده که هم اکنون نیز در حال راه‌اندازی سومین نمایشگاه است.

وی با اشاره به دو نمایشگاه قبل، گفت: در نمایشگاه مشهد مقدس و نمایشگاه مصلای تهران شاهد حضور گروهی از مخاطبین خاص بودیم، اما به دلیل محدود بودن بازه زمانی نتوانستیم از مخاطبین بیشتری دعوت کنیم.

روحی با بیان اینکه در نمایشگاه مشهد امام‌های جماعت برتر کشور حضور پیدا کردند، افزود: بحمدالله در نمایشگاه تهران فرصتی داشتیم که از برخی متولیان فرهنگی و تبلیغی کشور در امر مسجد میزبانی کنیم.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز با اشاره به حضور وزرا، مسئولین سازمان‌ها و نهادهای مختلف در نمایشگاه تهران، عنوان کرد: این افراد در بازدیدهای خود بیان کردند که نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز یک حرکت فاخر بوده و از نظر محتوایی نیز تا به حال چنین انسجام و یکپارچگی در نمایشگاهی وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در برپایی نمایشگاه قم تلاش داریم ضمن حفظ انسجام و یکپارچگی، بتوانیم محتوای بیشتری را نیز جمع‌آوری و به مخاطبین خود ارائه دهیم.

روحی با بیان اینکه نمایشگاه سوم از نمایشگاه‌های قبلی تکمیل‌تر و جامع‌تر خواهد بود، خاطرنشان کرد: بررسی راهکارهای رسیدن به مسجد جامعه‌پرداز، مستندسازی محتواها، استفاده از احادیث و روایت‌ها، سیره ائمه و علما و... ازجمله اقداماتی است که در نمایشگاه سوم انجام خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در پایان با اشاره به مکان برگزاری سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، گفت: این نمایشگاه ان‌شاءالله بعد از عید غدیر با حضور برخی از شخصیت‌های عالی رتبه، در مسجد مقدس جمکران شبستان بقیع آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/78031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول