اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مقاومت یمن از انقلاب اسلامی الهام می‌گیرد

مسئول انجمن یمنی‌ها در ایران گفت: مردم یمن از دوران خلافت عباسی، پرچم‌دار مقاومت بودند و ارتباط بین یمن و ایران به بیش از دوازده قرن می‌رسد.

مقاومت یمن از انقلاب اسلامی الهام می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالرحمن راجع در نخستین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در سالن رضوان شهرداری قم، بابیان اینکه مقاومت یمن شباهت بسیار زیادی به مقاومت ایران در برابر مستکبران دارد، اظهار داشت: فرماندهان و رزمندگان یمنی امروز بااقتدار در برابر متجاوزان ایستاده‌اند.

وی برخی جلوه‌های مقاومت یمن در حوزه گردشگری را موردتوجه قرار داد و افزود: افزون بر ۴۵ منطقه جنگی این کشور که بارها مورد تعرض سعودی‌ها گرفته به ظرفیت بالایی جهت توسعه گردشگری مقاومت تبدیل‌شده است.

مسئول انجمن یمنی‌ها در ایران، توسعه زیرساخت را از پیش‌شرط‌های مهم در رونق گردشگری بین دو کشور یادکرد و ابراز کرد: مردم یمن علاقه بسیار زیادی جهت حضور در اماکن تاریخی و زیارتی در ایران دارند.

وی تأکید کرد: ایجاد شرکت‌های گردشگری و استفاده از نخبگان در معرفی جاذبه‌های گردشگری در درازمدت منجر به توسعه فرهنگ گردشگری به خصوص در حوزه گردشگری مقاومت خواهد شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول