اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فریاد نسل جوان انقلاب بر سر ضدانقلاب‌ در قم +عکس و فیلم

نسل دیروز، امروز و فردای انقلاب در شهر مقدس قم به مناسبت روز ملی استکبارستیزی به میدان مبارزه با استکبار آمده و با فریاد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» از جنایات اغتشاشاتگران و معاندان نظام انزجار خود را اعلام کردند.

فریاد نسل جوان انقلاب بر سر ضدانقلاب‌ در قم +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان قم به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو امروز باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان روحیه استکبارستیزی خود را به همگان نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند.

 

کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیر همه آمده بودند تا در کنار دیگر با فریاد «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» به دشمن نشان دهند که در حمایت از ولایت فقیه هیچگاه کوتاه نخواهند آمد و برای تحقق فرامین رهبری همیشه در میدان حاضر هستند.

 

«جهاد تبیین، امروز یک تکلیف الهی‌ست»، «آمریکا و اسرئیل عامل هر جنایت»، «بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست»، «شعار دانش‌آموز مرگ بر آمریکا»، «سیزدهم آبان‌ماه صلابت ملت است، روز شکست کفر و عزت این ملت است»، «امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «راه رسیدن به ثبات جز این نیست، محو رژیم غاصب صهیونیست»، «مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس» «مرگ بر آمریکا»، «مرگ آمریکا» و «الله اکبر» از جمله شعارهایی بود که در راهپیمایی امروز 13 آبان قم فریاده زده شد.

 

 

در راهپیمایی امروز قم نیز همانند همیشه حضور علما، طلاب و روحانیون چشمگیر بود و از جمله شخصیت‌های حاضر در راهپیمایی آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و امام جمعه قم بودند.

مردم قم در ابتدای راهپیمایی امروز خود در جوار کریمه اهل‌بیت(س) در صحن پیامبر اسلام(ص) تجمع کرده و خواستار برخورد قاطع با دشمنان اسلام شدند و سپس با شعار «جانی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» به سمت مصلای قدس حرکت کردند.

پایان بخش راهپیمایی امروز مردم قم، اقامه با شکوه نماز جمعه با حضور حماسه‌ساز مردم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول