اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت موتور سنگین‌ سواران کشور در قم

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم گفت: نخستین دوره مسابقات موتورسواری «اسلالوم» قهرمانی کشور در ۴ بخش سبک تا سنگین به میزبانی استان قم روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

رقابت موتور سنگین‌ سواران کشور در قم

محمد عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات موتورسواری «اسلالوم» قهرمانی کشور به میزبانی استان قم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در بخش‌های، ۱۲۵ سی‌سی اختصاصی، ۱۲۵ تا ۲۵۰ سی‌سی، ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ سی‌سی، هزار تا ۱۸۰۰ سی‌سی با حضور موتورسوارانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم تصریح کرد: تا به امروز حضور ۶ موتورسوار قمی در این مسابقات قطعی شده و پیش‌بینی‌ می‌شود ۳ موتورسوار دیگر به جمع تیم قم اضافه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: میزبانی از این مسابقات اتفاقی بزرگ برای ورزش قم محسوب می‌شود که امیدواریم بتوانیم این رقابت‌های جذاب را در سطح بسیار بالا برگزار کنیم.

رئیس هیات موتورسواری استان قم گفت: در این زمینه هماهنگی‌هایی را با دستگاه‌های انتظامی، خدمات درمانی، آتش‌نشانی و سایر ارگان‌ها و مجموعه‌ها داشته‌ایم که خدای نکرده شاهد اتفاقی نباشیم.

عقیلی درخصوص تعداد موتورسواران حاضر در این مسابقات، ابراز کرد: ثبت نام برای این رویداد کشوری از چند روز پیش از طریق سایت فدراسیون آغاز شده است، هنوز آمار قطعی و جامعی از تعداد ورزشکاران به دست ما نرسیده است.

وی در پایان عنوان کرد: هواداران علاقه‌مند به موتورسواری می‌توانند روز جمعه با حضور در محل برگزاری مسابقات، این رقابت‌های جذاب را از نزدیک تماشا کنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول