اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کلایی تا پایان سال شهردار می‌ماند/ اقدامی که اعضای شورای شهر را شگفت‌زده کرد!

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص جلسه مشترک اعضای شورا و شهردار درخصوص ثبت‌ نام وی برای تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: درخصوص این موضوع تا پایان سال تصمیم می‌گیریم و تا آن موقع، شهردار با قوت به‌کار خود ادامه می‌دهد.

کلایی تا پایان سال شهردار می‌ماند/ اقدامی که اعضای شورای شهر را شگفت‌زده کرد!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ثبت نام شهردار مشهد برای ریاست فدراسیون فوتبال شاید پر سروصداترین و در عین حال غافلگیرکننده‌ترین خبری بود که این هفته در حوزه مدیریت شهری مشهد شنیدیم.

اقدامی که بیش از همه اعضای شورای شهر را شگفت‌زده کرد و هر کدام به‌نوعی این شگفت‌زدگی را ابراز کردند.

رئیس شورای شهر مشهد در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا(ع) بر بسیاری از موقعیت‌های سازمانی حتی در سطح ملی ترجیح دارد، اظهار کرد: تصمیم شهردار برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال، یک تصمیم شخصی بوده و هیچ مشورتی با شورای شهر نشده است.

محمدرضا حیدری افزود: فرصتی نشده تا ما با وی گفت‌وگو داشته باشیم، اما نظر سایر اعضای شورای شهر هم این است که در اولین فرصت با وی جلسه بگذاریم و دلایلش را برای این اقدام بشنویم.

شهناز رمارم هم ضمن اینکه دلسرد شدن شهردار مشهد از ادامه این مسؤولیت به‌خاطر وجود اختلاف با شورای شهر را انکار کرد، اینکه مشهد شهرداری دارد که می‌تواند رئیس فدراسیون فوتبال شود را یک نقطه قوت برای این کلانشهر دانست!

البته نظر بتول گندمی غیر از این بود، او در توییتی که دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود نیز باز نشر داد، نوشت: کسی که برایش مدیریت فوتبال مهم‌تر از مدیریت شهر مشهد باشد از نگاه من عضو شورای شهر مشهد، دیگر حائز ویژگی‌های لازم برای اداره شهر نیست.

عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد هم به نامزد شدن شهردار برای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و اعلام کرد: از جایگاه مشاوره‌ای در هیأت فوتبال مشهد استعفا می‌دهم.

مجتبی بهاروند حضور شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات و اعلام نامزدی برای ریاست این فدراسیون را خبری بس ناراحت‌کننده، غیرقابل‌دفاع و پرحاشیه توصیف کرد.

مسعود ریاضی، حمیدرضا موحدی‌زاده و محمد حاجیان شهری هم مراتب حیرت و مخالفت خود را با این اقدام شهردار جوان صریحا اعلام کردند.

امیر شهلا، هم با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، از این اقدام کلایی، به‌شدت گلایه کرد و نوشت: نوکری شهر امام رضا(ع) با ریاست فیفا هم قابل قیاس نیست چه برسد به فدراسیون فوتبال.

امروز اما، اعضای شورای شهر و شهردار جوان و ماجراجوی مشهد دور یک میز نشستند تا به اصطلاح سنگ‌هایشان را با هم وابکنند.

ماحصل این جلسه داخلی که در قالب چند پاراگراف در پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد منتشر شده، گویای تاکید اعضای شورای شهر بر ادامه کار شهردار تا پایان امسال است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ماحصل این جلسه را اینطور بیان کرد: در این جلسه شهردار دلایل خود برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال را به استماع اعضای شورای شهر رساند و توضیحاتی را ارائه داد.

حیدری با بیان اینکه کلایی در این جلسه لزوم هماهنگی با اعضای شورای شهر پیش از ثبت‌نام را پذیرفت، حیدری تصریح کرد: بنابر توضیحات ارائه شده، اولویت اعضای شورای شهر مبنی بر حضور ایشان به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاورین و زائران امام‌رضا(ع) مورد تاکید قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به مسائل پایان سال شهرداری از حیث بودجه، پرداخت‌های آخر سال، تهاتر بدهی‌های بانکی و مطالبات از دولت و آمادگی شهر برای استقبال از زائران، شورای شهر مشهد در پایان اسفندماه 98 درخصوص این موضوع تصمیم اتخاذ می‌کند، تا آن موقع، شهردار باقوت به کار خود ادامه می‌دهد و براساس توضیحات ارائه شده، اولویت کاری خود را خدمت به مشهد و ایجاد بهترین شرایط برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌داند.

البته در این خبر هیچ اشاره ای به دلایل شهردار مشهد برای این اقدام نشده است.

===================

گزارش از: معصومه مومنیان

===================

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول