اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری هشتمین مراسم اعتکاف در دانشگاه فردوسی از ۱۸ اسفندماه

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری اعتکاف ماه رجب در دانشگاه فردوسی از ۱۸ اسفند ماه خبر داد و گفت: ثبت نام از تاریخ 3 تا 11 اسفند ماه از ساعت 9 الی 16، به جز پنجشنبه و جمعه و فقط حضوری انجام می‌شود.

برگزاری هشتمین مراسم اعتکاف در دانشگاه فردوسی از ۱۸ اسفندماه

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ستاد اعتکاف دانشگاه فردوسی قصد دارد مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب را ویژه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد از 18 تا 20 اسفند ماه در محل مسجد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و مسجد امام رضا(ع) دانشگاه برگزار کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه ثبت نام از تاریخ 3 تا 11 اسفند ماه از ساعت 9 الی 16 به جز پنج شنبه و جمعه و فقط حضوری انجام می‌شود، تأکید کرد: متقاضیان باید همراه خود یک عدد عکس سه در چهار و مبلغ ثبت نام داشته باشند. 

وی هزینه شرکت در مراسم برای دانشجویان 20 هزار تومان، برای کارکنان 40 هزار تومان و برای اساتید و اعضای هیأت علمی را 60 هزار تومان عنوان کرد.

حسینی مطلق متذکر شد: با توجه به محدودیت پذیرش اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فردوسی افزود: دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز با یک قطعه عکس سه در چهار، کارت دانشجویی و مبلغ ثبت نام 100 هزار تومان می‌توانند برای این اعتکاف ثبت نام کنند.

وی گفت: محل اعتکاف برادران، مسجد امام رضا(ع) و محل اعتکاف خواهران، مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه فردوسی است.

حسینی مطلق با اشاره به اینکه همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت اعتکاف، جهت ورود به مسجدین دانشگاه الزامی است، زمان پذیرش معتکفین در مساجد، را شنبه 17 اسفند ماه، از ساعت 20 تا 22:30 بیان کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول