هفته بیستم لیگ برتر| برتری شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان دقیقه 2+90

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیستم مقابل نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی به پیروزی رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مشهد، تیم‌های فوتبال شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز به مصاف هم رفتند، این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید. در دقیقه 4 حامد نورمحمدی موفق شد برای نفت گلزنی کند. در نیمه دوم امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 63 برای شهرخودرو گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند، در دقیقه 2+90 حسین مرادمند برای دوم دروازه نفت را باز کرد، این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شهرخودرو به پایان رسید. داور: کوپال ناظمی کمک داوران: مهدی الوندی، محمدجواد مداح گل: حامد نور‌محمدی (4)، امین قاسمی‌نژاد (63) و حسین مرادمند کارت زرد: سجاد جعفری از نفت مسجدسلیمان کارت قرمز: - شهرخودرو 35 و و نفت 27 امتیازی شدند. انتهای پیام/ 70051
شهرخودرو
17:31 - 4 اسفند 1398

1 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ