شهروند سرخسی که دیروز بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد، به استان گلستان سفر کرده بود

به دلیل شیوع گسترده کرونا ویروس در استان‌های مازندران و گلستان و در راستای پیشگیری از شیوع آن در سطح شهرستان سرخس، شهروندان سرخسی جداً از پذیرش میهمان از این استان‌ها خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  به دلیل شیوع گسترده کرونا ویروس در استان‌های مازندران و گلستان و در راستای پیشگیری از شیوع آن در سطح شهرستان سرخس، شهروندان سرخسی جداً از پذیرش میهمان از این استان‌ها خودداری کنند. "نه" گفتن بهتر از این است که خود و فرزندانتان مبتلا به این ویروس مرگبار شوند. لازم به ذکر است، شهروند سرخسی که دیروز بر اثر ابتلا به کرونا ویروس فوت کرد به استان گلستان سفر کرده بود. ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس انتهای پیام/
كرونا
23:31 - 23 اسفند 1398

1 بازنشر
23 بازدید



1 پاسخ