اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نباید بگذاریم چراغ هندبال سبزوار خاموش شود

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد با اظهار گلایه‌مندی از بی‌توجهی مسؤولان به هندبال سبزوار، گفت: هندبال به عنوان آبرو و اعتبار سبزوار محسوب می‌شود، چرا که از سالیان گذشته مردم این شهرستان را به عنوان مهد هندبال ایران می‌شناختند و نباید بگذاریم چراغ هندبال سبزوار خاموش شود.

نباید بگذاریم چراغ هندبال سبزوار خاموش شود

قاسم شعبانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار در خصوص علت تغییر نام تیم سربداران سبزوار به نام اشتاد سازه مشهد اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پس از تصویب شورای اسلامی شهر سبزوار و تأیید کمیته تطبیق قرار شد که شهرداری سبزوار ۲۰۰ میلیون تومان به تیم هندبال سربداران کمک کند، اما به‌دنبال مشکلات مالی شهرداری امکان حمایت فراهم نشد.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد افزود: چاره‌ای جز گرفتن اسپانسر برای تأمین هزینه‌های مسابقات لیگ برتر نداشته‌ایم، از ۲۵ بهمن ماه با اسپانسر حضور پیدا کرده‌ایم و سه بازی با اسم اسپانسر انجام شده است. 

وی ادامه داد: اگر تا ۱۵ فروردین ماه وضعیت تیم مشخص نشود و تیم به سبزوار بازنگردد، سهمیه سبزوار از بین می‌رود.

شعبانپور با بیان اینکه بازیکنان ما سرباز تیم هستند، با وجود مشکلات مالی در کنار تیم حضور داشته‌اند، بیان کرد: قرارداد بازیکنان در این دوره از مسابقات در مجموع ۴۵۰ میلیون تومان بود که ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و ۲۵۰ میلیون تومان دیگر مانده است.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد گفت: ۶۰ میلیون تومان برای هزینه تیم بدهکار هستیم و برای اینکه لیگ برتر را به پایان برسانیم حداقل به ۳۰۰ میلیون تومان نیاز داریم.

وی ادامه داد: قراردادهای بازیکنان ما در مقایسه سایر تیم‌ها از جمله ذوب آهن، فولاد مبارکه، و تیم کرمان به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و قراردادهای آن‌ها در مجموع میلیاردی است.

شعبانپور افزود: پنج بازی دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و اگر بحث مالی درست شود، تیم به سبزوار می‌شود.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد با اظهار گلایه‌مندی شدید از مسؤولان به دلیل بی‌توجهی به هندبال سبزوار، بیان کرد: برای هندبال این شهرستان از تمامی مسؤولان گلایه‌مند هستیم و سر هندبال نامردی و بی‌معرفتی‌های زیادی شده است.

وی ادامه داد: دیدگاه مسؤولان سبزوار در خصوص هندبال باید تغییر کرده، با کمترین میزان هزینه می‌توان در مسابقات لیگ برتر تیم‌داری کرد.

شعبانپور تأکید کرد: هندبال به عنوان آبرو و اعتبار سبزوار محسوب می‌شود، چرا که از سالیان گذشته مردم این شهرستان را به‌عنوان مهد هندبال ایران می‌شناختند، بنابراین، نباید بگذاریم چراغ هندبال سبزوار خاموش شود.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد یادآور شد: هندبال پله‌ای برای سایر رشته‌های ورزشی در این شهرستان است که بتوانند در کنار هندبال رشد و پیشرفت کنند، اما متأسفانه کج‌فکری‌های زیادی در سبزوار وجود دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول