اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: رسانه‌های استان رزمایش کمک مومنانه را راه‌اندازی کنند

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: به منظور تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب، اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز با راه‌اندازی رزمایش مومنانه، همدلی عمومی را فرهنگ‌سازی و ترویج کنند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: رسانه‌های استان رزمایش کمک مومنانه را راه‌اندازی کنند

عباس محمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به منویات ولی امر مسلمین در سخنرانی روز نیمه شعبال امسال، اظهار کرد: طبق تاکید رهبری انفاق و احسان می‌بایست بیش از پیش توسط آحاد امت اسلامی رواج یابد و رسانه‌ها نیز لازم است در انعکاس برازنده مهربانی مردم اهتمام داشته و آیینه اخبار مهربانانه و مومنانه مردم شوند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: در لبیک به منویات ولایت، رزمایش کمک مومنانه با رمز یاصاحب‌الزمان برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا طراحی و در رسانه‌ها فرهنگسازی و ترویج می‌شود.

وی با اشاره به این جمله کلیدی رهبری مبنی بر اینکه «انتظار اقدام و عمل است نه بی‌عملی و نشستن و چشم به در دوختن»، یادآوری کرد: اساس تشکیل جامعه مهدوی قسط، عدالت و معرفت و نقش رسانه‌‌ها در تبیین و پیگیری این موارد تعیین‌کننده و حائز اهمیت است.

وی با تقدیر از فعالیت ایثارگرانه اصحاب رسانه‌های استان در زمینه مدیریت و مقابله با کرونا خواستار انعکاس بهینه و تجلی بیشتر اخبار بشارت‌بخش و امیدوارکننده از اقدامات ارزشمند مردم و مسؤولان در رسانه‌ها در روزهای اخیر شد.

وی همچنین یادآوری کرد: بیمه بسیاری از خبرنگاران فعال و فعالان رسانه‌ای همچنان معطل مانده و هیچگونه اقدام عملی و عینی خاصی در راستای حمایت از معیشت رسانه‌نگاران و بهبود وضع مطبوعات در این ایام پساکرونایی نشده است.

انتهای پیام/70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول