اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اتمام عملیات و ورود آب شرب به روستای رزداب از توابع بخش سلامی

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: عملیات اصلاح و ترمیم خط انتقال آب شرب، شست‌وشوی مخزن و رفع اتفاقات نقاط تخریب شده شبکه ناشی از سیل توسط تیم‌های عملیاتی امور آب و فاضلاب این شهرستان در کمتر از ۵ روز به اتمام رسید.

اتمام عملیات و ورود آب شرب به روستای رزداب از توابع بخش سلامی

جواد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خواف اظهار کرد: در پی سیل مهیب ۲۴ فروردین ۹۹ که در چند دقیقه بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی را داشت، حدود ۲ کیلومتر از خط انتقال آبرسانی به روستا در مسیر صعب‌العبور رودخانه توسط سیلاب قطع و مسدود شده بود.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: عملیات اصلاح و ترمیم خط انتقال آب شرب، شست‌وشوی مخزن و رفع اتفاقات نقاط تخریب شده شبکه ناشی از سیل توسط تیم‌های عملیاتی امور آب و فاضلاب این شهرستان در کمتر از پنج روز به اتمام رسید و آب شرب تمام روستای رزداب بخش سلامی متصل شد.

وی افزود: باتوجه به حجم سیلاب که در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بود گمان می‌رفت تا دو هفته جریان برقرار نشود.

سالاری ادامه داد: در این مدت که کلیه خطوط آب توسط سیلاب مسدود شده بود، آبرسانی به مردم عزیز روستای رزداب با تانکرهای ۱۲ هزاری و ۶ هزاری سیار و ثابت انجام شد که این موضوع دلگرمی و رضایت مردم روستا شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول