اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعطای مرخصی به بیش از 7000 زندانی در خراسان رضوی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از اعطای مرخصی به بیش از 7 هزار زندانی در خراسان رضوی خبر داد.

اعطای مرخصی به بیش از 7000 زندانی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، محمد حسین درودی گفت: از اسفند ماه سال 98 تا پایان فروردین ماه 99  به 7279 نفر از زندانیان مرخصی اعطا شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: درراستای بخشنامه ریاست معزز قوه قضاییه در این ایام 6 هزار و 417 نفر از زندانیان زندان‌های خراسان ضوی به مرخصی رفته‌اند و در همین ایام 862 نفر از زندانیان با اعطا مرخصی پایان حبس از زندان‌های این استان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: از میان یک هزار و 279 زندانی خراسان رضوی که به آنها مرخصی داده شده، 2 هزار و 259 نفر از زندانیان مربوط به زندان مشهد هستند که یک هزار و 776 نفر براساس بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه به مرخصی رفته‌اند و 483 زندانی به آنها مرخصی پایان حبس اعطا شده است.

درودی افزود: وضعیت زندان‌های خراسان رضوی از لحاظ وضعیت بهداشتی و ایمنی مناسب است، با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌های این استان به ویژه زندان مرکزی مشهد و انجام اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه، هیچ‌گونه مشکل خاصی در حال حاضر وجود ندارد و از این باب خانواده‌های زندانیان نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول