فارس من| احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت معادن بردسکن در سال جاری آغاز می شود
فرماندار بردسکن گفت: احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت ویژه معادن این شهرستان در سال جاری با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان آغاز میشود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژهای را با عنوان « پست ۱۳۲ کیلو ولت برق معادن بردسکن چرا اجرا نشد؟» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون آن را داشتهاند. فرماندار بردسکن در گفتوگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت ویژه معادن این شهرستان در سال جاری با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان آغاز میشود. مجتبی شاکری ادامه داد: با توجه به نیاز معادن در بحث تامین برق برای توسعه فازهای بعد و ایجاد اشتغال احداث این پست تصویب شد. وی افزود: برآورد اولیه اعتبار برای ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت ویژه معادن در سمت درونه انابد بردسکن ۲۵ میلیارد تومان اعلام شد. فرماندار بردسکن بیان کرد: ایجاد پست برق در محدوده معادن این شهرستان فعالیتهای سرمایهگذاران را دوچندان میکند. انتهای پیام/ ۷۰۰۵۰
10:43 - 14 اردیبهشت 1399