اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| صندوق‌ پست‌های عادی هفته‌ای 2 تا 3 مرتبه تخلیه می‌شود

مدیر کل اداره پست خراسان رضوی گفت: صندوق‌ پست‌های عادی هفته‌ای دو تا سه مرتبه تخلیه می‌شود و زمان دقیق آخرین تخلیه بر روی صندوق‌ها درج‌ می‌شود.

فارس من| صندوق‌ پست‌های عادی هفته‌ای 2 تا 3 مرتبه تخلیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «چرا اداره پست، صندوق‌ نامه‌های عادی را باز نمی‌کند؟» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبان خبرگزاری در سامانه «فارس من» این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند؛ خبرنگار فارس موضوع را از مدیرکل پست خراسان رضوی جویا شد.

مدیرکل اداره پست خراسان رضوی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس، به ثبت ساعت و تاریخ تخلیه بر روی تمام صندوق های پستی‌ اشاره و اظهار کرد: تمام نقل و انتقالات پستی توسط واحد بازرسی چک می شود. 

سید احمد موسوی تصریح کرد: تخلیه صندوق‌ پست نامه‌های عادی در سطح شهر به‌طور روزانه انجام و زمان دقیق تخلیه بر روی صندوق‌ها درج می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق‌های پرکاربرد روزانه تخلیه می‌شوند، بیان کرد: صندوق‌های شهری روزانه و نهایتا یک روز در میان تخلیه می‌شود؛ اما ممکن است در روستاها به‌دلیل مسافت زیاد، تخلیه صندوق‌ها یک روز در میان و هفته‌ای دو مرتبه انجام شود.

مدیرکل اداره پست خراسان رضوی با اشاره به گسترش پیام‌ رسان‌های داخلی، افزود: با وجود گستردگی پیام‌رسان‌های داخلی دیگر پست‌ها، پیام‌های عاشقانه و حال و احوالپرسی عادی نیست و بیشتر شامل اوراق بهادار، مدارک، کارت سوخت،گذرنامه و سند است.

موسوی با اشاره به فعالیت‌‌های گسترده‌ در اداره پست استان، اظهار کرد: مطبوعات نابینایان با خط بریل به صورت رایگان به‌دست افراد می‌رسد.

وی امکان رهگیری مرسولات پستی با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند با استفاده از تلفن همراه مرسولات پستی خود را پیگیری کنند، ادامه داد: این مهم در راستای ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در این استان فعال شده است و شهروندان از این طریق می‌توانند به سایر خدمات پستی از جمله رهگیری مرسولات نیروی انتظامی شامل مدارک خودرو، کارت نظام وظیفه، کارت موتورسیکلت و گواهینامه، کدپستی 10 رقمی، تعرفه‌های پستی، آدرس و نشانی دفاتر پستی و تماس با سازمان‌های دولتی و غیردولتی نیز دسترسی پیدا کنند.

مدیرکل اداره پست خراسان رضوی ادامه داد: یکی از کارهای پست ورود به حوزه تجارت الکترونیک است که در این حوزه، خراسان رضوی از شاخص خوبی برخوردار است و رتبه دوم را پس از تهران دارد.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول