فارس من| برای ساخت کارخانه سیمان در بردسکن سرمایه‌گذار وجود ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در بردسکن با بیان اینکه برای ساخت کارخانه سیمان در بردسکن سرمایه‌گذار وجود ندارد، گفت: فعالیت معادن سیمان در این شهرستان می‌تواند سبب جذب سرمایه‌گذار برای ساخت این کارخانه شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «عاقبت کارخانه سیمان بردسکن چه شد» ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: متقاضیان ایجاد کارخانه سیمان در بردسکن در سال 87 وابسته به یک دستگاه اداری در کشور بودند که در نظر داشتند با همکاری سازمان تأمین اجتماعی و مشارکت مردم اقدام کنند، اما بنا به دلایلی طرح در همین مقطع راکد شده و عملا کاری صورت نگرفته است. شهرام طلوع فکور با بیان اینکه برای ساخت کارخانه سیمان در بردسکن سرمایه‌گذار وجود ندارد، ادامه داد: فعالیت معادن سیمان در این شهرستان می‌تواند سبب جذب سرمایه‌گذار برای ساخت این کارخانه شود. انتهای پیام/ 70050
سیمان
15:04 - 21 خرداد 1399

2 بازنشر
14 بازدید



1 پاسخ