اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح راهبردی توس در یک قدمی تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پایان بررسی طرح راهبردی توس در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

طرح راهبردی توس در یک قدمی تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری

بهاره بزرگمهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بررسی طرح راهبردی توس ساعتی قبل در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری به اتمام رسید.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: کمیته فنی مشترک نظرات اصلاحی خود در مورد طرح راهبردی توس را جهت تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ارایه می‌دهد.

طبق گفته وی به احتمال زیاد دوشنبه هفته آینده طرح فوق با اصلاحات مدنظر، در شورای عالی شهرسازی و معماری نیز به تصویب می‌رسد و سپس وارد فاز تهیه طرح تفصیلی می‌شود.

گفتنی است؛ چند روز قبل محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد، با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، از تعلل شورای عالی معماری و شهرسازی و عدم تعیین تکلیف طرح منفصل محدوده توس که باعث سرگردانی مردم آن منطقه شده، گلایه کرد و خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی به این موضوع شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول