اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای ۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط اوقاف خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در مشهد ۲ هزار بسته و مجموعاً در کل استان ۵ هزار بسته معیشتی به هم استانی‌هایی که از کرونا آسیب دیدند تقدیم می‌شود.

اهدای ۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط اوقاف خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده ظهر امروز در مراسم اهدای بسته معیشتی به نیازمندان که در اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص مواسات اظهار کرد: از محل عواید موقوفات و کمک خیرین امروز پنجمین دوره از مواسات توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در مشهد ۲هزار بسته و در کل استان ۵ هزار بسته معیشتی به هم استانی‌هایی که از کرونا آسیب دیدند تقدیم می‌شود.

وی یادآور شد: در مشهد با توجه به نوع موقوفه، این بسته به بهزیستی و بخشی از آن هم به نیازمندان اهدا خواهد شد.

احمدزاده با بیان اینکه آیت الله علم الهدی با تشکیل قرارگاه مواسات در استان به ادامه دار بودن رزمایش تاکید داشتند، گفت: سعی می‌کنیم رزمایش را ادامه دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در مشهد ۲هزار بسته با ارزش ۴۸۰ میلیون تومان برای توزیع آماده شده و با رعایت کرامت انسانی به دست افراد می‌رسد.

 


انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول