اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کتابخانه شخصی آیت‌الله رحمت وقف کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد شد

آیت‌الله محمدرضا رحمت، شاگرد و عضو دفتر استفتائات حضرت امام(ره) کتابخانه شخصی خود در شهر قم را با 7هزار نسخه کتاب وقف کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد کرد.

کتابخانه شخصی آیت‌الله رحمت وقف کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، آیت‌الله محمدرضا رحمت، شاگرد حضرت امام(ره) و شهید آیت الله مصطفی خمینی و نیز عضو دفتر استفتائات حضرت امام(ره) در اقدامی فرهنگی کتابخانه شخصی خود در شهر قم را با 7هزار نسخه کتاب وقف کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد کرد.

عضو دفتر استفتائات حضرت امام(ره) در نامه‌ای که خطاب به مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نوشته، با ابراز خرسندی از نامگذاری کتابخانه مرکزی مشهد مقدس به نام رهبرکبیر انقلاب آورده است: تصمیم گرفتم به‌عنوان شاگردی از شاگردان آن بزرگوار کتابخانه شخصی خودم را که متجاوز از شصت سال جمع‌آوری نموده و شدیدا مورد علاقه‌ام می‌باشد، با کمال میل وقف کتابخانه مذکور کنم.

آیت‌الله محمدرضا رحمت علاقه و میل به مطالعه را جزئی از زندگی خود عنوان کرد و از حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان درخواست کرده تا زمینه انتقال بیش از 7 هزار کتاب با موضوعات مختلف که شامل نسخ خطی، چاپ سنگی و کتاب‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف علمی ودینی است را از قم به مشهد فراهم کند.

گفتنی است یادمانی از آیت‌الله رحمت به پاس اهدای کتابخانه شخصی خود و بزرگداشت این شاگرد بزرگوار امام خمینی(ره) در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول