اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| بازارچه ورودی فیض آباد مه ولات برای بهره‌برداری مطلوب‌تر از ظرفیت این شهر کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس شورای اسلامی فیض آباد گفت: در راستای بهره‌برداری مطلوب از میدان امام رضا (ع) تا میدان فلسطین شهر فیض آباد که مسیر کریدور شمال به جنوب کشور است، طرح بازارچه ورودی شهر فیض آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال پس از توافق با مالک زمین کلنگ زنی و طی ۶ ماه الی یک سال افتتاح می‌شود.

فارس من| بازارچه ورودی فیض آباد مه ولات برای بهره‌برداری مطلوب‌تر از ظرفیت این شهر کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مه ولات، «چرا از ظرفیت‌های فیض آباد مه ولات غفلت شده است؟» از جمله سوژه‌هایی بود که در سامانه «فارس من» ثبت شده و مخاطبان خواهان پیگیری موضوع شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما از زمان شروع دوره پنجم شورای اسلامی شهر فیض آباد، بهره‌برداری مطلوب‌تر از حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا میدان فلسطین شهر فیض آباد بوده است.

غلامرضا عزار تصریح کرد: مسیر مذکور به عنوان کریدور شمال به جنوب کشور معرفی می‌شود و سالانه شاهد عبور هزاران خودرو از این مسیر هستیم که باید بیش از این‌ها از این ظرفیت استفاده شود اما متاسفانه به دلیل اینکه قبلا برای ساخت‌و‌ساز در حاشیه این مسیر پیش‌بینی لازم صورت نگرفته بود، به مشکل برخورده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مسیر در حریم جاده است نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم اما با مشورت‌هایی که با دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه فردوسی مشهد انجام داده‌ایم، طرح بازارچه ورودی شهر فیض آباد را برای بهره‌برداری مطلوب‌تر از ظرفیت شهر فیض آباد در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد با اشاره به اینکه بازارچه ورودی شهر فیض آباد پس از رفع مشکل مالکیت زمین وارد فاز اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح بازارچه ورودی شهر فیض آباد با مساحتی حدود ۲هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال پس از توافق با مالک زمین و رفع مشکل مالکیت، کلنگ‌زنی می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها طی ۶ ماه الی یک سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول