اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جسدفرد مفقود شده در منطقه کوهستانی مغان پیدا شد

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد از پیدا شدن جسد فرد مفقود شده در منطقه کوهستانی مغان خبر داد.

جسدفرد مفقود شده در منطقه کوهستانی مغان پیدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مشهد، مجید زارع اظهار کرد: ساعت ۲۰روز سه شنبه طی اعلام‌ مرکز کنترل عملیات و‌ هماهنگی مبنی بر مفقود شدن فرد و سه آسیب دیده در منطقه کوهستانی مغان، تیم امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام‌ شد.

مسؤول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد بیان کرد: پس از جستجوی فراوان سه آسیب دیده به طور سالم به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

وی  با اشاره به فرد مفقود شده، اظهار کرد: پس از ۳۰ساعت تلاش مداوم نیروهای امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مشهد جسد فرد مفقود شده در حوالی روستای خان رود و مغان پیدا و تحویل مقامات قضایی گردید.

زارع با بیان اینکه افرادی که قصد طبیعت‌گردی دارند، باید نکات ویژه‌ای را رعایت کنند، ادامه داد: اگر در برخورد با شرایط غیر منتظره مجبور شدید شب را بدون برنامه قبلی در کوه بمانید ابتدا از ارتفاع خود کم کنید، پناه دیواره‌ها و داخل شکاف‌ها بهترین مکان برای اتراق شبانه هستند و به مناطقی که آشنایی ندارید ورود پیدا نکنید.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول