دومین نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد
حجتالاسلام محمد حسین حسینزاده بحرینی دیگر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز به بیماری کرونا مبتلا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجتالاسلام محمد حسین حسینزاده بحرینی دیگر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز به بیماری کرونا مبتلا شد. وی با انتشار ویدئو در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: تست کرونای بنده نیز مثبت شد و به دستور پزشکان باید دو هفته در قرنطینه خانگی بمانم. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه هیچ علائمی از این بیماری ندارم، اما چون نمیخواهم ناقل سالم و خاموش کرونا باشم، بنابراین، قصد دارم از مجامع دور باشم و در قرنطینه بمانم. بحرینی با بیان اینکه قرنطینه در منزل سبب نمیشود تا از انجام کارهای مستمر دور بمانم، اضافه کرد: صدور کارت خرید الکترونیک از جمله طرحهای حمایتی مجلس برای دهکهای پایین جامعه است که امروز نمایندگان مجلس طرح یک فوریتی آن را تصویب کردند. وی متذکر شد: طرح خانههای خالی نیز از جمله موضوعاتی است که از مدتی قبل توسط نمایندگان مجلس در حال پیگیری است و تصویب آن تاثیر خوبی بر کاهش قیمت و اجاره بهای مسکن دارد. گفتنی است؛ پیش از این رحمانی دیگر نماینده مشهد هم تست کروناش مثبت شده بود. انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱/ر
23:36 - 29 تیر 1399