اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در مشهد/ توزیع 90 هزار بسته پروتئینی بین آسیب‌دیدگان کرونا

مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در سالروز شهادت جواد الائمه (ع) و درجوار حرم مطهر رضوی در استان خراسان ‌رضوی آغاز شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در مشهد/ توزیع 90 هزار بسته پروتئینی بین آسیب‌دیدگان کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، شهردار مشهد، مقامات استانی و مسؤولان بنیاد احسان برگزار شد، 90 هزار بسته پروتئینی و معیشتی جهت توزیع در مناطق محروم استان، تحویل گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان ‌رضوی در این مراسم با قدردانی از برگزاری این رزمایش گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای ادامه رزمایش احسان، شاهد ادامه کمک رسانی نهادهای انقلابی و گروه‌های مردمی به آسیب‌دیدگان کرونایی هستیم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی افزود: در کنار مساعدتی که تحت عنوان رزمایش صورت می‌گیرد، ایجاد و پیدایش یک قرارگاه در هر استان و سراسر کشور ضروری است و این قرارگاه باید پناهگاهی برای عموم اقشار آسیب‌پذیر باشد تا در موقعیتی که جریان اقتصادی و تأمین درآمد در قشر زحمتکش دچار مشکل شده این عزیزان برای معیشت دغدغه‌‌مند نباشند. 

وی ادامه داد: این رزمایش در استان خراسان رضوی، در دهه ولایت و دهه محرم نیز ادامه دارد.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: اگر نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان امام حضور نداشتند، در شرایط کرونایی امروز، مردم محروم و مستضعف در مضیقه بیشتری قرار می‌گرفتند و رزمایش «همدلی و احسان» به داد مردم رسید و توانست در سراسر کشور بین مردم نیز ایجاد همدلی کند.

در ادامه این مراسم، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی نیز گفت: با شیوع این بیماری منحوس مشکلات متعددی برای اقشار آسیب‌دیده ایجاد شد که اگر فرمان مقام معظم رهبری و همت بی‌دریغ مردم و نهادها محقق نمی‌شد، خلأ ناشی از خسران این بیماری تا سال‌ها بعد جبران‌پذیر نبود.

سیدعبدالله ارجاعی افزود: در مرحله اول بیش از 30 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان و امروز هم در مرحله دوم 90 هزار بسته پروتئینی بین قشر‌های آسیب‌پذیر و نیازمند خراسان رضوی توزیع  می‌شود.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز در ادامه این مراسم گفت: از همان روزهای ابتدایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد ستاد اجرایی با دستور رهبر انقلاب به‌صورت گسترده در بخش‌های مختلف از جمله  حوزه درمان و سلامت، تولید دارو و تجهیزات پزشکی، تولید گان و ماسک و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک غرب آسیا با ظرفیت تولید ۴ میلیون ماسک در روز و توزیع 6 میلیون بسته معیشتی، پروتئینی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده و مناطق قرمز وارد عمل شد و طبق دستور دکتر مخبر این خدمات تا ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول