اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جشنواره تئاتر برای معلولین بستری برای به اشتراک گذاشتن تجربیات آن‌ها است

بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: جشنواره تئاتر برای معلولین بستری برای به اشتراک گذاشتن تجربیات آن‌ها است.

جشنواره تئاتر برای معلولین بستری برای به اشتراک گذاشتن تجربیات آن‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت آفتاب و زاگرس، حمید کیانیان اظهار کرد: کار فرهنگی و هنری همیشه تأثیر خودش را بر جامعه دارد، جشنواره‌های تئاتر سبب می‌شود مردم با توانمندی هنرمندان در ارتباط باشند. 

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره معلولین کار بسیار پسندیده و خوبی است، ولی از شرکت کردن هنرمندان معلول در جشنواره‌های دیگر جلوگیری می‌کند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر افزود: برگزاری جشنواره معلولین سبب می ‌شود که افراد هنرمند با همدیگر آشنا شوند، از استعدادهای یکدیگر درس بگیرند و متوجه آن شوند که با معلولیت‌های کمتر یا بیشتر چگونه می‌توان اجراهای مختلفی را انجام داد و از تجربیات هم دیگر استفاده کنند.

کیانیان گفت: محدودیت افراد معلول‌بسیار فراوان است و در هیچ جای کشور امکانات مناسب‌سازی شده ندارند، ولی محدودیت اصلی، افکار جامعه ما است که در حال جداسازی افراد معلول از افراد جامعه عادی است. 

وی ادامه داد: معلولین باید در بین افراد عادی جامعه حضور پیدا کنند و نباید مکان‌هایی جدا از افراد عادی برای این  قشر از مردم تعبیه شود. 

این بازیگر و کارگردان تئاتر بیان کرد: برگزاری جشنواره به صورت آنلاین سبب می‌شود که افراد هنرمند بیشتر دیده شوند و کار هنری خودشان را انجام دهند، ولی باید راهکاری برای دیده شدن بیشتر این گونه جشنواره‌ها انجام داد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول