اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خسارت 2 میلیارد تومانی سیل به راه‌های خراسان رضوی

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی از خسارت حدود 2 میلیارد تومانی سیل به راه‌های این استان خبر داد.

خسارت 2 میلیارد تومانی سیل به راه‌های خراسان رضوی

علی رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان این نکته که سیل روز گذشته به راه‌های دو شهرستان کلات و درگز خسارت وارد کرد، گفت: در درگز سیل 43 کیلومتر از راه‌ هفت روستا را تخریب کرد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی اضافه کرد: در روستای میاب سه کیلومتر، خادمان‌لو 10 کیلومتر، دربندی 20 کیلومتر و ریش‌خوار 10 کیلومتر از راه‌ها دچار خرابی شدند.

وی از تخریب پل روستای سنگ سوراخ، آبنما و پل روستای حسن آباد و آبنمای جشن آباد خبر داد و بیان کرد: به‌جز  راه روستای ریش‌خوار، راه مابقی روستاها بازگشایی شده است.

رجایی بااشاره به‌این نکته که خسارت وارد شده به راه‌های درگز یک میلیارد و 200 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: در کلات نیز14 راه روستایی به‌شدت آسیب دید که از این تعداد راه 10 روستا بازگشایی شده و اکیپ‌های راهدارای مشغول باز کردن راه چهار روستای دیگر هستند.

وی از خسارت 600 تا 700 میلیون تومانی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: یکی از دلایلی که راه‌های روستایی پس از هر بار سیل تخریب می‌شوند این است که در مسیر رودخانه هستند و همین عامل سبب تخریب آنان می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضویابراز کرد: تا سال گذشته راهداری تنها مسؤول نگهداری از این راه‌ها بود، اما از ابتدای امسال ساخت راه‌های روستایی در شرایطی به مجموعه راهداری اضافه شده که وضعیت اعتبارات مساعد نیست.

انتهای پیام/ 70071

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول