اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال برای دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد

فرماندار بردسکن از اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال برای دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد خبر داد.

اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال برای دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست خبری که در فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار کرد:  ۱۲۰ میلیارد ریال برای دو بانده کردن ۲.۵ کیلومتر محور بردسکن به خلیل‌آباد توسط مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

 وی افزود: با توجه به تلفات زیاد در این محور و پرتردد بودن بردسکن، امیدواریم فعالیت عمرانی آن آغاز و تا روستای شفیع‌آباد به بهره‌برداری برسد. 

فرماندار بردسکن گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۶۰ پروژه با اعتبار بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

شاکری با تاکید بر اجرای مراسم هیات‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح با اعتبار ۴۶۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال است که پروژه‌های شهری قابل افتتاح ۲۶ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال که ۴۴ درصد اعتبارات را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: پروژه‌های روستایی ۳۴ پروژه با اعتبار ۲۶۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال که ۵۶ درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده، در راستای توجه دولت به روستاها و توسعه متوازن است.

شاکری با بیان اینکه یک پروژه در هفته دولت با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود، اضافه کرد: در سفر اخیر دکتر نوبخت به روستای سیف‌آباد قول احداث یک سالن ورزشی به جوانان روستا داده شد که امسال کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

فرماندار بردسکن افزود: هیچ پروژه‌ بدون اعتبار کلنگ‌زنی و افتتاح نمی‌شود.

وی بیشترین اعتبار هفته دولت و قابل افتتاح را اداره بنیاد مسکن بردسکن با افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: شهرداری و آموزش و پرورش بردسکن نیز هر کدام ۹۰ میلیارد ریال بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

شاکری با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا خیلی از فعالیت‌ها با چالش‌های جدی روبه‌رو شدند، ادامه داد: باید متناسب با این ویروس منحوس برنامه‌ریزی شود، ولی با شرایط متفاوت، بنابراین، تعطیلی فعالیت‌ها به مصلحت نیست، ولی متناسب با شرایط باید برنامه‌ریزی کنیم.

فرماندار بردسکن گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از سیل سال گذشته تاکنون برای ساخت منازل مسکونی آسیب‌دیده هزینه شده و بیش از ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سفر دکتر نوبخت و استاندار خراسان رضوی که قول داده شد که تا به امروز بخشی از آن تحقق و در حال اقدام است.

وی از افتتاح پروژه‌های هفته دولت به صورت تجمیعی خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد ریال به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل پرداخت شد.

فرماندار بردسکن روکش آسفالت را یکی از اقدامات خوب با وجود محدودیت‌های اعتباری ذکر و بیان کرد: با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال در یک سال اخیر با مطالبه‌گری از وزرات راه و شهرسازی و استان روکش اسفالت بردسکن به سبزوار، بردسکن به شفیع‌آباد و محور بجستان و در آینده نیز محور بردسکن به انابد که یکی از الزامات شهرستان است؛ اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول