اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فاز نخست استادیوم سربداران سبزوار 3 شهریور افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: فاز نخست استادیوم 15 هزار نفری سربداران سبزوار دوشنبه سوم شهریورماه افتتاح می‌شود.

فاز نخست استادیوم سربداران سبزوار 3 شهریور افتتاح می‌شود

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص افتتاح فاز نخست استادیوم 15 هزار نفری سربداران سبزوار اظهار کرد: این استادیوم به مناسبت هفته دولت روز دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس باحضور ریاست جمهور، مقام عالی وزارت، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در شهر  سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: این استادیوم در فاز اول با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد از سال ۸۴ در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار، کار احداث آن آغاز شده است تا کنون ۳۲ میلیارد تومان برای این مرحله از استادیوم هزینه شده، ارزش اقتصادی پروژه هم‌اکنون حدود ۷۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: این استادیوم دارای جایگاه تماشاچی است که در فاز یک ۱۰ هزار ۸۰۰ صندلی نصب شده که ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی آن در فاز نخست قابل استفاده است.

فتاحی خاطرنشان کرد: زیر بنای سرپوشیده این استادیوم ۶۰۰ متر مربع و زیربنای رو باز آن ۲۰ هزار مترمربع است، در کنار زمین چمن مصنوعی این استادیوم پیست دوومیدانی به متراژ ۶۰۰ متر به صورت تارتان و هشت خط است، همچنین رختکن بازیکنان، داوران و سرویس بهداشتی احداث شده که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امسال برای تکمیل استادیوم سبزوار ۱۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار تخصیص داده شده است که به محض افتتاح فاز نخست تکمیل فاز دوم آغاز می‌شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن نواقص را برطرف و کل پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 70066/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول