اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از 11 کیلوگرم هروئین فشرده توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق و مواد افیونی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از 11 کیلوگرم هروئین فشرده توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از خروج غیر قانونی سوخت از مرزهای استان و برخورد با فعالیت قاچاقچیان سرمایه‌های ملی و نیز برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند مقادیری مواد مخدر و سوخت قاچاق را کشف و متخلفان را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آنها 10 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 522 میلیون و 580 هزار ریال را طی 48 ساعت گذشته کشف کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد با اشرافیت اطلاعاتی در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور موفق به کشف 11 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع هروئین فشرده شدند و در این رابطه یک قاچاقچی را پس از دستگیری برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح کردند.

این گزارش می‌افزاید: مرزبانان این هنگ مرزی همچنین موفق شدند از قاچاق مقادیر قابل توجهی کالا و داروی قاچاق و بدون مجوز به ارزش ریالی 245 میلیون ریال جلوگیری کنند.

این اجناس شامل انواع داروی قاچاق از جمله 31 عدد پک کامل octanate 500، 9 عدد شیشه visipaque، 7 عدد شیشه omni، 145 عدد کپسول ایمینورال 100، 348 عدد کپسول ماینرتیک و 598 عدد نخ بخیه جمعاً به ارزش 119 میلیون ریال و همینطور انواع کالای قاچاق از جمله 360 عدد قوطی شیر خشک، 160 کیلوگرم روغن جامد به ارزش 126 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول